>>321054 juu, se korona menee tosiaan säilyketölkkien läpi eikä tölkin pyyhkiminen kosteusliinalla joita tossa on kaksin pakettein tietenkään auta mitään? Peruna on kuuluisa koronan tartuttaja, koska perunat aina syödään tosiaan pesemättä ja kuorimatta?
[
6 viestiä
|
]
⭰
How about no
..but leave rest
onko jääkiekossa tarpeeksi maahanmuuttajia
Toinen maailmansota
Tä?
Uusi termospullo
Haitarihousut
Kesäjuttu
Lajitoverit
NANI?!?
WAAAAAT!
Mitä vittuah oikeesti?
Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3