Ahtaajat Ahtaajat
Se on söpö kun se raivoo Se on söpö kun se raivoo
Night ♂f fuck Night ♂f fuck
Ei niin ihanat naiset Ei niin ihanat naiset
kivi paperi-t sakset kivi paperi-t sakset
Tänä perjantaina! Tänä perjantaina!
Morso puku Morso puku
Junassa on tunnelmaa Junassa on tunnelmaa
Waifu Waifu
liikenne säännöt liikenne säännöt
Kiusasi kamuaan Kiusasi kamuaan
sienen alla sienen alla
Ei Ei
Ruotilaisessa metrössä Ruotilaisessa metrössä
Himmler22 Himmler22
Ei ole sanottavaa Ei ole sanottavaa
Death by glam♂ur Death by glam♂ur
pröööt :DDD blub :DDD pröööt :DDD blub :DDD
Hups, jotain repesi Hups, jotain repesi
Japani Japani
camping camping
Itsepuolustus Itsepuolustus
kattilassa kattilassa
Mjäyy oon tää kissa Mjäyy oon tää kissa
 783 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 16.03.2020 20:45:46
[ + 5 - | ]

Ei vaan toimi tässä maassa

[40770] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [553x807] [] []
tiedosto.jpg

kansanedustaja

(8)  · 

kuolema

(82)  · 

isäinmaa

16.03.2020 20:59:27 | 21:00:15
#319024 [+-] Piilota Suosittele

>>319021
Sellaset psykoosit sieltä.
Eli jos joku ei oo sun kanssa samaa mieltä, se asuu stadissa eikä käy töissä eikä omista mitään. Onneks meitä on useampia, ettei kaikki oo katkeroituneita hevipartoja.

16.03.2020 23:32:09
#319075 [+-] Piilota Suosittele

>>319022
No se, mutta helepottaahan se jäläkeen jääneitten elämää ku ei tarvi ennää katella sitä kiikkumaan laitettua. Tai näin ainaki vois olettaa. Viimeksi ku yritin niin sain porttikiellon tuohon lähileikkipuistoon :(

16.03.2020 23:34:30
#319076 [+-] Piilota Suosittele

>>319024 ironisesti @Heviparta oli oikeessa, asun hesessä ja en oikeen omistakkaan mitään mutta eihän tässä sosialistisessa maassa oikeen voikkaan omistaa mitään kun kaikki on pakkolunastettavissa

16.03.2020 23:42:32 | 23:42:55
#319080 [+-] Piilota Suosittele

>>319076
Pakkolunastuksessakin on järkeä. Jos ryssien maakaupat rupee vituttamaan liikaa ni lunastetaan ne valtiolle ku sähköverkosto just sattumalta astuu sen tielle. Muuteenkin tosi isoissa jutuissa, kuten ydinvoimalan rakennus ei voi torpata siihen että joku Pasiradion spede mussuttaa vastaan.

[ 11 viestiä | ]