Listerine Listerine
Neekeri ykäsonni Neekeri ykäsonni
Mamulla meni hermo tekopyhiin vasureihin Mamulla meni hermo tekopyhiin vasureihin
huppari huppari
Ihana nainen Ihana nainen
Ihmisroskia? Ihmisroskia?
Vanha kassatyttöjen sananlasku Vanha kassatyttöjen sananlasku
VOITTAJAN ARVONTA - Juhannusveikkaus 2022 VOITTAJAN ARVONTA - Juhannusveikkaus 2022
Chk ja V Chk ja V
vasurin päivä pilalla vasurin päivä pilalla
apu tulpatus apu tulpatus
kissa kissa
Harri ollilla on asiaa Harri ollilla on asiaa
Kuka se taas maksoikaan ja kenet? Kuka se taas maksoikaan ja kenet?
Pallit kovilla Pallit kovilla
Ählämin poikaset ja pelottava nainen Ählämin poikaset ja pelottava nainen
Hävettää Hävettää
Anteron itkua :DD Anteron itkua :DD
Apustaja seikkailee Apustaja seikkailee
Hieromahirvi 2/2 Hieromahirvi 2/2
Lemböölän keisari 40v Lemböölän keisari 40v
Ihana nainen Ihana nainen
sanna ja fisu sanna ja fisu
luokka luokka
 818 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 25.12.2017 10:43:35
[ + 2 | ]

Total Annihilation - Frontline Battle


04.09.2018 17:42:22
#91546 [+-] Piilota Suosittele

14994

Pelasin viimeks äskettäin. Millä taktiikalla pääsit sen vitun hiekkarantaisen meritehtävän läpi, joka on ARM:illa ensimmäinen millä rakennetaan laivasto?

..tai mun tapauksessa yritettiin rakentaa laivasto. Guardianeja ja SAMeja sijoitin läheisyyteen.

04.09.2018 19:35:48
#91611 [+-] Piilota Suosittele

91605

Eli laivastoa ei edes kannata yrittää rakentaa? Karttahan suorastaan ohjaa sellaseen. Metallia ei vaan ole tarpeeks.

04.09.2018 20:52:10
#91636 [+-] Piilota Suosittele

91614

Lähisaarella etelämmässä on metallia, mut koita nyt suojata siinä samalla. Muistaakseni ne tulee tykistöveneiden/laivojen lisäks ilmastakin kimppuun. Jatkuvasti.

Deafeat..

04.09.2018 22:23:54
#91695 [+-] Piilota Suosittele

91670

Emmiekä enää. Join strategiset päätelykykyni jo vuosia sitten pois.

On se vaan perkules vieläkin komea ja hyvin tehty peli


The Core Contingency anto vähän boostia aikanaan, mutta en siirry siihen, ennen ku oon pelannu molemmat puolet läpi. Läpi vaikka easyllä, mutta läpi saatana!

[ 5 viestiä | ]