Noinkin voi käydä Noinkin voi käydä
Känni Känni
Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä. Jaa onko tämä sitä parempaa vihapuhetta? Otettu Rasmus ryhmästä.
Mietelause Mietelause
Äijä jää pyörän alle Äijä jää pyörän alle
Saatanan saatana! Saatanan saatana!
A Very Skeletor Christmas 2 A Very Skeletor Christmas 2
Pesukettu Pesukettu
Mongolian friends Mongolian friends
Space cat :3 Space cat :3
Ryppy, Koponen ja Opel Corsa Ryppy, Koponen ja Opel Corsa
kuka on kiltti poika :3 kuka on kiltti poika :3
Pöntöstä asiaa Pöntöstä asiaa
Bullukka löysi minttuvaraston Bullukka löysi minttuvaraston
talvisota palloilla tsuumi voi olla tarpeen talvisota palloilla tsuumi voi olla tarpeen
Visenttejä Belovežassa Visenttejä Belovežassa
Harlem shake Harlem shake
Ennenvanhaan. Ennenvanhaan.
täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010) täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010)
No mercy No mercy
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille
Repesin lopussa Repesin lopussa
suru mielinen sarja kuva sodan vaaroista suru mielinen sarja kuva sodan vaaroista
riski kannatti riski kannatti
 896 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 21.02.2020 03:31:43
[ + 3 | ]

Hikage

[39923] [1573041170642m.jpg] [0.09 MB] [678x1024] [] []
1573041170642m.jpg

senran

 · 

kagura

21.02.2020 03:36:45
#309765 [+-] Piilota Suosittele

Hyvin piirretty. Corel Draw? Suosittelisin aiheen vaihtamista kuitennii jos ei tollasten epänormaalin isot tissit omistavilla alaikästen tyttöjen piirtämisestä sitten makseta ruhtinaallisesti.

I'm not going to correct that.

21.02.2020 16:35:07
#309891 [+-] Piilota Suosittele

>>309809
Ei kyllä sillä edelleen on puolensa jos on tottunut maalaustekniikoihin. Puolensa ja käyttönsä kuten Illustraattorillakin (Adobe Illustrator).

Photoshop on sellanen keskitie johon olen oppinut. Pillustraattorilla tai Dääwillä ei voi tehdä kaikkea mitä fötärillä.

21.02.2020 16:37:15
#309892 [+-] Piilota Suosittele

Kirjotan ristiriitasesti, sanotaanko että Drawissa on nopeammin valittavissa helpommat keinot jos on maalari. Photarilla sitten sama hitaammin, ja paljon johon Draw ei taivu.

[ 6 viestiä | ]