Monimediatesti Monimediatesti
Toivottavasti mopo ei vaan hajonnut Toivottavasti mopo ei vaan hajonnut
Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin! Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin!
Perussuomalaiset-kombo Perussuomalaiset-kombo
Viattomia börheitä Viattomia börheitä
Oy vey ! Oy vey !
Ei jaksa keksiä otsikoita 16 Ei jaksa keksiä otsikoita 16
Ei jaksa keksiä otsikoita 35 Ei jaksa keksiä otsikoita 35
Kaos Kaos
merimies siili merimies siili
Rohkealle suomalaiselle Rohkealle suomalaiselle
Ihmistyypit Ihmistyypit
Kokoomus Kokoomus
Elämän niityllä pitää muistaa haistella kukkia :3 Elämän niityllä pitää muistaa haistella kukkia :3
Selfish - a horror short Selfish - a horror short
Hyvä koira Hyvä koira
Tunnustus Tunnustus
Tuomion lippis Tuomion lippis
Shower thoughts Shower thoughts
rentun ruusu v2 rentun ruusu v2
Tulin minä kaapista ulos Tulin minä kaapista ulos
Clamavi De Profundis - The Ents' Marching Song Clamavi De Profundis - The Ents' Marching Song
Saanko nuggua hieman pitempään? Saanko nuggua hieman pitempään?
This is why we can't have nice things... This is why we can't have nice things...
 896 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 21.02.2020 03:31:43
[ + 3 | ]

Hikage

[39923] [1573041170642m.jpg] [0.09 MB] [678x1024] [] []
1573041170642m.jpg

senran

 · 

kagura

21.02.2020 03:36:45
#309765 [+-] Piilota Suosittele

Hyvin piirretty. Corel Draw? Suosittelisin aiheen vaihtamista kuitennii jos ei tollasten epänormaalin isot tissit omistavilla alaikästen tyttöjen piirtämisestä sitten makseta ruhtinaallisesti.

I'm not going to correct that.

21.02.2020 16:35:07
#309891 [+-] Piilota Suosittele

>>309809
Ei kyllä sillä edelleen on puolensa jos on tottunut maalaustekniikoihin. Puolensa ja käyttönsä kuten Illustraattorillakin (Adobe Illustrator).

Photoshop on sellanen keskitie johon olen oppinut. Pillustraattorilla tai Dääwillä ei voi tehdä kaikkea mitä fötärillä.

21.02.2020 16:37:15
#309892 [+-] Piilota Suosittele

Kirjotan ristiriitasesti, sanotaanko että Drawissa on nopeammin valittavissa helpommat keinot jos on maalari. Photarilla sitten sama hitaammin, ja paljon johon Draw ei taivu.

[ 6 viestiä | ]