Bulkkikausi Bulkkikausi
Vroom vroom Vroom vroom
Hohto Hohto
Navi näytti tosta Navi näytti tosta
Aika sanoa heippa Aika sanoa heippa
Satisfaction Satisfaction
Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
Luolastolainen kotimatkalla Luolastolainen kotimatkalla
Suuri fani! Suuri fani!
Hemuli toivoo Hemuli toivoo
vihapuhe suklaa vihapuhe suklaa
Ihanat silmät Ihanat silmät
Onks toi se panomies? Onks toi se panomies?
Katolta hyppääminen Katolta hyppääminen
Pupusia :) Pupusia :)
En ole rasisti... En ole rasisti...
ulinem ulinem
@Basso :den elämä @Basso :den elämä
Selaamassa intterwebsiä Selaamassa intterwebsiä
Talla ja John Kort Talla ja John Kort
Toppakuoriainen Toppakuoriainen
Tutti frutti - sexii Tutti frutti - sexii
ammunko hä ammunko hä
norsut joil on housut norsut joil on housut
 766 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 17.02.2020 00:38:20
[ + 3 | ]

Olen biene Mortti vain, börheä :3

[39751] [0.jpg] [0.06 MB] [640x498] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

kissa

(5208)  · 

kissanpentu

(294)  · 

börh

(1050)  · 

minimortti

 · 

pieni

(43)
17.02.2020 20:31:53 | 22:37:49
#308120 [+-] Piilota Suosittele

>>308093
NN-aikaan, siinä ihan loppupuolella oli oma kisse ja sillä killistä on siltä ajalta tuommoisia kuveja. Koska hommasin ensimmäisen älykännykkäni about 6v. sitten.

17.02.2020 20:54:12 | 20:58:21
#308129 [+-] Piilota Suosittele

>>308120

Naurunappulan mediat kipusivat id-numerolle 1400000+ ja "Mortti tuli taloon börh :3 " -videon id oli 1195414 :3 Ja tähän väliin mahtui paljon tasapainoista börheyttä, olihan isäntä medioiden lähetyksen estämisen aikaan jo noin kolme ja puoli vuotta börh :3

17.02.2020 22:29:53
#308182 [+-] Piilota Suosittele

>>308120
2015 eikä älypuhelinta. Mulla oli jo 2013, ja se paska hajos kosteusvaurioon kun oli liian lähellä suihkua. Kylppärin pesukoneen piellä ja takuu ei korvannut.

Seuraavan älypuhelimen (jota en edes tarvitse tai käytä) ostin kesällä.

Vittumaisia, mutta jo nyt tarpeellisia saatanan leluja.

17.02.2020 22:37:57
#308187 [+-] Piilota Suosittele

>>308129
Minä muistelen sitten jo ihan väärin medioita, koska olet oikeassa noiden NN-pelastettujen medioiden perusteella. Älykännykän hankinta-aika muutettu ;3

17.02.2020 22:39:31
#308189 [+-] Piilota Suosittele

>>308182
Mullakin olisi uusi pakasta vedetty tuossa, mutta en jaksa asentaa ohjelmia uudestaan, kun tuo rikkiruutuinen vielä toimii ja latautuu kohtuudella.

17.02.2020 22:48:00
#308194 [+-] Piilota Suosittele

>>308189
latautuu kohtuudella

Eli kestää päivän? Mulla on vähän pakko olla puhelin käytettävissä jatkuvasti, enkä tosiaan jätä sitä älyluurin varaan.

17.02.2020 22:50:52 | 22:51:55
#308195 [+-] Piilota Suosittele

>>308194
Latausportti paskana, että ei ota piuhaa sisään helposti ja toki huono akunkestävyys. Hieman toista päivää pysyy päällä kohtuukäytössä. Olispa vielä iskunkestävä nokia ;__;
Sillä pystyi hakkaamaan vaikka pieniä nauloja seinään.

[ 18 viestiä | ]