Tarpeellisin kunniamaininta :3 Tarpeellisin kunniamaininta :3
Pamputin Pamputin
vituttaa kun aina käy näin vituttaa kun aina käy näin
dom salyer dom salyer
sai töitä sai töitä
söpö vasa söpö vasa
Walter Murphy - A Fifth of Beethoven Walter Murphy - A Fifth of Beethoven
Teki uukkarin Teki uukkarin
Yksinäinen pyssymies käveli baariin Yksinäinen pyssymies käveli baariin
Tampereen Tero pro skater Tampereen Tero pro skater
nauruvideo nauruvideo
Luolastolaisen painajainen Luolastolaisen painajainen
Väyrynen Väyrynen
Fuuu fighters Fuuu fighters
Tällä hetkellä viimeinen omakuva Tällä hetkellä viimeinen omakuva
Jäätelöö Jäätelöö
karvapallot karvapallot
Kissanpennut haluaa... Kissanpennut haluaa...
Lohdutti kamuansa Lohdutti kamuansa
Eläin-vine kompilaatio :3 Eläin-vine kompilaatio :3
Greta Greta
hyvää lokakuuta hyvää lokakuuta
Jumalauta! Jumalauta!
Semmosta Semmosta
 947 näyttökertaa, 18 viestiä, 5.25 MB, 1 tiedosto, 09.02.2020 02:47:30
[ + 2 | ]

Upeita venäläisiä klassikoita t. repo

[39455] [ruski-dubstep.mp4] [5.25 MB] [854x480] [] []

dubstep

 · 

venäjä

(491)  · 

russia

(44)  · 

ruski

(7)
09.02.2020 02:59:41
#304698 [+-] Piilota Suosittele

>>304696 neukuissa länsimaalainen rock-musiikki oli kiellettyä pitkään. joskus 80-luvun lopulla yhdysvaltalais artistit pääsi esiintymään siellä

09.02.2020 03:19:36
#304705 [+-] Piilota Suosittele

>>304703
>>304704

Länsimaalaisten levyjen omistaminen ei ole ollut Neuvostoliitossa laitonta sitten Stalinin ajan. Jokainen 1950-luvun neuvotokansalainen muistaa Beatlesin! Voit kuunnella esimerkiksi mun lähettämiäni neuvostoliittolaisia linkkejäni!

09.02.2020 03:32:08
#304706 [+-] Piilota Suosittele

>>304705 muistan nähneeni dokumentin missä puhuttiin juuri tästä levyjen salakuljetuksesta. Ja ei siellä kyllä länsimaalaiset päässyt esiintymään

09.02.2020 03:47:40
#304709 [+-] Piilota Suosittele

>>304706

Ja kyllä pääsivät! Neuvostoliiton virallinen valtiollinen levy-yhtiö Melodija jakoi länkkäribiisejä potentiaalisille kuulijoilleen aivan samalla muutaman kopeekan hinnalla millä sai ostettua vanhoja hyviä neuvostobiisejä!

09.02.2020 17:24:37
#304844 [+-] Piilota Suosittele

>>304696 Joo nyt kyllä vähän epäilyttää. En meinaa usko että mitää länsimaalaisperäistä siellä ois sallittu jossa oltais millään tapaa kritisoitu kommunismiä.

09.02.2020 23:11:24
#304969 [+-] Piilota Suosittele

>>304701
valtion ... hyväksymiä

Kertoo paljon. Venäläisversio Irwin Goodmanista ois joutunu linnaan ajoissa. Tai kuollu "luonnollisesti" kuten suomalainen vastineensa.

[ 18 viestiä | ]