Intialaistettu näytös Intialaistettu näytös
Ei niin ihanat naiset Ei niin ihanat naiset
Uusi vierailija luolastossa Uusi vierailija luolastossa
Kissa näki sut Kissa näki sut
Vihervassari Vihervassari
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Yllätys Yllätys
Harjausta Harjausta
Koira Koira
pistolero jätkä pistolero jätkä
Vittu ku aina käy noin Vittu ku aina käy noin
Ihana nainen Ihana nainen
Amppari Amppari
Aamupalalla Aamupalalla
Intian salainen resepti Intian salainen resepti
Äänestyspaikka venäjällä Äänestyspaikka venäjällä
pistin edellä pistin edellä
tissit selässä tissit selässä
syötävää picnikillä syötävää picnikillä
jauhojengi jauhojengi
Leslie Nielsen Leslie Nielsen
2 kuolematonta legendaa 2 kuolematonta legendaa
Nekkuli Nekkuli
Ihana mies Ihana mies
 306 näyttökertaa, 15 viestiä, 12.63 MB, 1 tiedosto, 06.02.2020 00:51:17
[ + 1 - | ]

Eduskunnan kevätkauden avaus

[39322] [tiedosto.mp4] [12.63 MB] [398x224] [] []

tynkkynen

(34)  · 

politiikka

(82)  · 

eduskunta

(16)
06.02.2020 08:24:43 | 08:26:25
#303591 [+-] Piilota Suosittele

Tynkkysellä on harhakuvitelma (kuten kaikilla muillakin persuilla) että lähes mitä tahansa pitäisi voida sanoa ilman rangaistusta.

Lisäksi ihan kympin arvoinen suoritus uhriutumisessa. Hyvä Tynkkis!

06.02.2020 15:48:46
#303717 [+-] Piilota Suosittele

>>303591
Runkkusella on kyrpä perseessä. Ei persujen ainoa ideologia ole maahanmuutosta kitiseminen. Pääteemoista se on toinen, mutta pidän ilmastopaskaa joka haittaa Suomen taloutta ja täten kilpailukykyä paljon tärkeämpänä jota vastaan PS on.

Yleinen ajatus on, että persut ovat kaikki rasisteja jotka ajavat kaikki rajat kiinni-politiikkaa. Hyvin haitallista koko kansalle. Kuten pakolaisten vastaanottokin kyllä.

06.02.2020 22:26:41
#303913 [+-] Piilota Suosittele

>>303864

Ite näkisin sen niin, että toisten halveeraaminen on eri asia ku kertoa tosiasioita. Jos vaikka väittäsin, että nää tunget marsuja perseesees ja runkkaat ihimisten postiluukkuihin niin se ois kunnianloukkaus. Jos siitä ois todisteet, niin sillon se ei ois. Eli.. äh, eli siis vaikka siten, että mää sanon juutalaisia mädättäjiksi jotka on soluttautuneet politiikkaan ja viihdeteollisuuteen niin se on mielipide. Jos sanon, että Izrael Kähmänkähkä on salaliittolainen joka himoittee lasten esinahkoja niin sillon se on kunnianloukkaus - jos todisteita ei ole.

Eli jos mua joku sannoo juoppolalliksi niin ei se oo kunnianloukkaus, koska se on tunnettu tosiasia. Mutta jos joku väittää, että myyn viinaa alaikäsille niin sillon on, koska siitä ei voi olla tojisteita koska semmosta ei oo koskaan tapahtunu. Tai jotenki tuollain.

09.02.2020 19:37:50 | 19:46:55
#304874 [+-] Piilota Suosittele

>>303913 miä en nyt ihan tiiä että miten mun kuviteltu seksuaalinen toiminta on kunnianloukkaus ainakaan ketään muuta kuin itteäni kohtaan :DD
***
Joka

1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon.

t: finlex
***
että totah, niin. ihmisryhmiä kohtaan ei oikein voi yksittäisen kunniaa loukata. kunnianloukkauslakia voi toki koittaa säälittävällä uhriutumisella hyväksikäyttää, että onnea sen kanssa.
kiihottaminen kansanryhmää vastaan taas meidän setämieslapsien kollektiiville lie tuttu entuudestaan jonkinlaisena vasukki ex machinana joka taas antaa toisenlaisen syyn uhriutua villisti kuin karjut miehet ikään.

09.02.2020 23:19:11
#304976 [+-] Piilota Suosittele

>>304874

No justiisa nii! Yksittäisen ihimisen kunniaa voi loukata esittämällä PERÄTTÖMIÄ väitteitä. Tai sitte vissiin ihan perällisekki mennee rikoksina, ku "oikeus olla tunnistamaton rikoksistaan", eli vaikka tuomittua pedaria ei saa julukisesti sanua pedariksi. Ihime touhua.

Ihimisryhymiäkkään ei voi loukata, mutta siihehä demla onki keksiny sen KIIHOTTAMISEN KANSANRYHMÄÄ KOHTAAN. Luukisin, että jos kirjottas vaikka semmosen jutun missä liittää Ben Zxcsystqwisztin juutalaisiin jotka sodomoivat poikavauvojen peniksiä niin luultavasti se menis ainaki syyteharkintaan vaikka kyseessä onkin täysi fakta. Benkkuhan on juutalainen ja juutalaiset (muslimien ohella) silipoo poikavauvojen sukupuolielimiä. Vois olettaa, että tuommosessa se menis maalitukseksi ja Benkun uskonnolisten mielihalujen kiihotukseksi. Ihan ku asia ei olis kaikille jo tuttua juttua. Tai saman vois tehä vaikka Soinin kohalla ja muistuttaa, että se on katolilainen joilla on huomattavia haluja nussia pikkupoikia. Nyt ku Soini ei oo enää persu niin menis varmaan taas oikeuteen.

Toki sananvapaudella tulee olla joku raja. Emmääkään halua, että musulmaanit julistaa jihadia tuossa Toripolliisin kuppeessa. Mutta jos ne siellä selittäis halukkaille kuulijoille juutalaisten kikkailuista niin siitä vain. Tai toisinpäin. Ihan sama. Jos sanoo Jari Sillanpäätä narkkarihomoksi niin mikäs siinä. Jos väittää mua narkkarihomoksi niin sillon se ei ois jeespoks, koska kumpikaan asia ei pidä paikkaansa. Ymmärtääkseni loukkaukset on nimenomaan asianomistajarikoksia eikä niistä pitäis julkisten syyttäjien etes innostua, mutta niinhän ne tekee jos bottomina on jutkut, musut tai anarkistit. Toisin päin mennessä sanotaan vaan, että "oot julkinen henkilö, deal with it".

10.02.2020 02:34:26
#305122 [+-] Piilota Suosittele

>>305076
No totta helevetissä se loukkaantuu, mutta se on silti totuus. Ei siitä saa aikaan herjausta. Ehkä vainoamisen tai jonku muun jos oikein rupiaa kaivelemaan. Mutta jos kavulla tulee vastaan joku tuhiseva lyllerö niin vaikka vieressä ois valtakunnan syyttäjä niin kyllä sitä voi sanua läskiksi lylleröiksi. Sillon on vaan tilannetajuton kusipää, mutta ei rikollinen. Jos kirjotat lehtiin ja nettiin, että Neiti X on lihava niin tuskin siitä saa aikaan syytettä. Jos kirjotat, että se on niin läski, että sen pillussa asuvat muurahaiset tappelee Smurffeja vastaan jotka on vallottaneet sen välilihan ja perseessä viimeistä linjaa pitävät Muumit sitten antaa taustatukea niin ehkä sitten. Kait. Tiedä vaikka menis herjana kuhan syyttäjä sais lopetettua naurunsa.

Periaatteessa henkilökohtanen loukkaantumisen ei pidä missään nimessä olla mikään syy oikeustoimiin. Herjaaminen ehkä. Jos tosiaan mua sanottas juopporetkuksi niin ei sitä ykskään syyttäjä lähtis ajamaan eteenpäin. Mutta jos mua lehessä syytettäis juopporetkuksi (mikä onkin totta) niin sillon se ehkä vois mennä julkisen herjaamisen piikkiin jollakin tavalla. Ite en tietenkään lähtis ajamaan mitään semmosta. Kirjoittaisin vaan vastineen, että asia ei pidä paikkaansa täysin, koska mulla ei oo varaa ryypätä jatkuvasti mitä oikein kovasti haluaisin.

11.02.2020 00:00:24
#305554 [+-] Piilota Suosittele

>>305122 sitä en kiellä etteikö ois tyhmää vetää niin massiivisia herneitä nenään että vetäs rikosoikeuteen jonkun haukkumisen, mut jos se menee sinne asti voisin kuvitella sen olevan ihan ansaittua sille ite loukkaajallekin. vittuako menee aukomaan päätä ajattelemattaan.

[ 15 viestiä | ]