Cyberpunk Luolasto - Sutinaa sekä sukkahousuja Cyberpunk Luolasto - Sutinaa sekä sukkahousuja
zippo ja hippo zippo ja hippo
huppista :3 huppista :3
Jännä Jännä
hirviö latuojen välissä hirviö latuojen välissä
Hämäkin yölaulu Hämäkin yölaulu
aputus sankari aputus sankari
Hnnnrrgghh! Hnnnrrgghh!
Maista Matua! Muuttuu siniseksi kylmetessään. Maista Matua! Muuttuu siniseksi kylmetessään.
Uusi hieno aktiviteettilelu Uusi hieno aktiviteettilelu
TWINS TWINS
mitäs siellä on :3 mitäs siellä on :3
Japani Japani
Sulavaliikkeinen uimahyppy Sulavaliikkeinen uimahyppy
Hanging around :3 Hanging around :3
Famous reuel banner Famous reuel banner
Pulu Pulu
*plink* *plink*
Tiktok tissit Tiktok tissit
Sano "setä"! Sano "setä"!
Maistuisko nakki Maistuisko nakki
Kesäilyä Kesäilyä
Migäs duo on t. kisse >:3 Migäs duo on t. kisse >:3
Hyysäysideologia Hyysäysideologia
 852 näyttökertaa, 3 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 04.02.2020 01:06:26
[ + 0 | ]

4 Non Blondes - What's Up (OV)


04.02.2020 01:07:16
#302778 [+-] Piilota Suosittele

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill
Of hope for a destination
I realized quickly when I knew I should
That the world was made up of this brotherhood
Of man for whatever that means

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
"What's going on?!"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

And I try, oh, my God, do I try
I try all the time
In this institution
And I pray, oh, my God, do I pray
I pray every single day
For revolution

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head
And I, I am feeling a little peculiar

And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream from the top of my lungs,
"What's going on?!"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"
And I say, "Hey, hey, hey, hey!"
I said, "Hey, what's going on?"

Twenty-five years and my life is still
Trying to get up that great big hill
Of hope for a destination

04.02.2020 03:56:27
#302819 [+-] Piilota Suosittele

4 non blondes oli pystyssä vähän yli vuoden kun solisti inhos bändiä. Solisti Linda Perry sitten tehnytbiisejä mm Pinkille, Christina Aguileralle ja monille muille. Pink nousi pinnalle Linda Perryn säveltämän biisin ”Get the Party Started" avulla. Sääli, olis kuunnellu enemmänkin 4 non blondia.

[ 3 viestiä | ]