lauantain iltalenkki lauantain iltalenkki
vitun pummit vitun pummit
Ihana hoitsu Ihana hoitsu
oispa röökii oispa röökii
höhö höhö
Pet it >=) Pet it >=)
muuta neuvoa ei tule muuta neuvoa ei tule
chonker chonker
lets mykkäkoulu lets mykkäkoulu
ergonomia ergonomia
Kalastusta Kalastusta
insinööri insinööri
vitsiniekka vitsiniekka
yllätti kamunsa yllätti kamunsa
Sitä parempaa väkivaltaa Sitä parempaa väkivaltaa
kohta on talvi kohta on talvi
hiero niitä nyyttejä mami hiero niitä nyyttejä mami
öljyroppu hukku öljyroppu hukku
lapsesi on mulkku lapsesi on mulkku
puolalaiset rekkapenat puolalaiset rekkapenat
maukasta meemiä maukasta meemiä
kuivaa mut :3 kuivaa mut :3
varasti sähköä varasti sähköä
naiskuski naiskuski
 828 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 29.01.2020 08:19:53
[ + 8 - | ]

Verorahamme hyötykäyttöön

[39009] [IMG_20200129_071832.jpg] [0.1 MB] [1067x1422] [] []
IMG_20200129_071832.jpg

10.02.2020 11:15:22
#305255 [+1] Piilota Suosittele

Ai jaa tää oliki Helsingin maksama juttu. Siirtää loisia Kelan maksettavaksi mikä on ymmärrettävää. Ymmärrettävää ei ole, että noilla on muka jotain oikeuksia etuuksiin...

[ 10 viestiä | ]