Paardit Paardit
Kolmen kopla Kolmen kopla
5 omituista asiaa pyramideista 5 omituista asiaa pyramideista
Jone Cuckula Jone Cuckula
THL Rokotemainos THL Rokotemainos
En saa unta En saa unta
Hihii, köyhät! Hihii, köyhät!
Suuri pyramidi voimalaitoksena (2021) Suuri pyramidi voimalaitoksena (2021)
geenit geenit
100 Guitars From Hel 100 Guitars From Hel
Elämä on juhlaa Elämä on juhlaa
Lumenajoa hölmölässä | Karpolla on asiaa Lumenajoa hölmölässä | Karpolla on asiaa
paint-joulukalenteri luukku 19 paint-joulukalenteri luukku 19
vesi on kyllä kiva :3 vesi on kyllä kiva :3
Iloinen Kauppinen Iloinen Kauppinen
Opettaja sekaisin Opettaja sekaisin
Veronpalautus Veronpalautus
Pojat kujeilee Pojat kujeilee
Mr_Pihvi vs. OispaSYKSYman Mr_Pihvi vs. OispaSYKSYman
Suomalainen kuvalauta vuonna 2021 Suomalainen kuvalauta vuonna 2021
Valupera taas ylitöissä? Valupera taas ylitöissä?
Sokea tyttö Sokea tyttö
uskonto vs tiede uskonto vs tiede
pesulla :3 pesulla :3
 688 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 28.01.2020 23:22:49
[ + 8 | ]

Persujen perhemalli

[39002] [FB_IMG_1580242853502.jpg] [0.04 MB] [700x454] [] []
FB_IMG_1580242853502.jpg

aito avioliitto

 · 

vasarahai

29.01.2020 03:43:18
#300256 [+-] Piilota Suosittele

Mää voin uskontoni virallisena henkisenä esiintuojana julistaa kenet vaan parisuhteeseen. En vaan ymmärrä, että minkä vitun takia (paitti tietenki laillisen perintäoikeuden vuoksi) kenenkään napaa kutittaa se, että onko ne jonku uskonnon nimissä kavereita keskenään vai ei.

29.01.2020 09:10:34
#300295 [+1] Piilota Suosittele

Suvakkipersehuorien perheessä toinen vanhempi on aina homo tai lesbo. Syy miksi lapsista tulee mielisairaita

29.01.2020 11:11:20
#300325 [+1] Piilota Suosittele

Ottasin sen verta lasten puolesta kantaa, että ne joutuu helposti kiusanteon piiriin jos vanhempina on 2 samaa sukupuolta olevaa tai "muu" sukupuolisuuden omaavia @veikko .

30.01.2020 06:11:19
#300682 [+1] Piilota Suosittele

>>300459
Olikohan se niin?

Naama kiinni! Ei minua haittaa homous tai lesbous, mutta jos se haittaa viattoman, mahdollisesti adoptoidun lapsen elämää paljonkin, en kannusta tällaisia pariskuntia hankkimaan tai adoptoimaan.

Eri mieltäköhän?

[ 19 viestiä | ]