Niin läski äijä ja pacman renkailla varustettuna Niin läski äijä ja pacman renkailla varustettuna
Nyt on jo maanantai Nyt on jo maanantai
"damn it love me" "damn it love me"
Puput Puput
Rotukissan luominen Rotukissan luominen
Kirja-arvostelu Kirja-arvostelu
Rikollisimperiumi Rikollisimperiumi
Mikäs saatana tämä on Mikäs saatana tämä on
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
On varmaan todella tukeva On varmaan todella tukeva
jonain päivänä.. jonain päivänä..
Kiva tietää loppuu! Kiva tietää loppuu!
Vain roolipelijutut Vain roolipelijutut
Ilmeisesti Ilmeisesti
läski paska ja muuttaa maalle läski paska ja muuttaa maalle
Feels good man ¦3 Feels good man ¦3
täältä -> tähän täältä -> tähän
Nico nico nii Nico nico nii
Viimein Viimein
Kuinka voisin suojella lastani tuhkarokolta? Kuinka voisin suojella lastani tuhkarokolta?
Kauhistuksen kanahäkki, voi kirous ja kuolema sentään Kauhistuksen kanahäkki, voi kirous ja kuolema sentään
boink boink
One way One way
mitä sieltä uutisista nyt tulee mitä sieltä uutisista nyt tulee
 810 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.56 MB, 1 tiedosto, 23.01.2020 11:34:03
[ + 5 | ]

Rötv

[38800] [tiedosto.png] [4.56 MB] [2560x1912] [] []
tiedosto.png

kissa

(5203)  · 

vivamort

(152)  · 

nukkuu

(210)  · 

kynsi

(10)  · 

tuoli

(82)  · 

häntä

(84)  · 

mortti

(150)
23.01.2020 11:43:02
#297814 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää siltä, että ollaan asiallisesti vain yhdellä kyljellä. Ellei sitten keskivartalo kierry 360 astetta, joka olisi vain pilkkaa meitä ihmisiä kohtaan.

23.01.2020 23:10:52
#298138 [+-] Piilota Suosittele

>>297815

Riks, raks ja poks ;______; X____X

*Hurr hurr* ;3


Riisimurot on jotenkin hyviä vaikka ei maistu miltään, pitäisiköhän ostaa joskus piiiitkästä aikaa? :3 Rainbowin moniviljarinkulapaketti yleensä lähtee mukaan jos jotain, ne on parempia kuin Cheeriosit.

24.01.2020 14:10:24
#298436 [+-] Piilota Suosittele

>>298251

Joo, keski-ikä uhkaa >:3 Vrt. stereotyyppinen keski-ikäinen mies ruokakaupassa "siis kattokaa nyt miten paljon halvemmaksi tulisi jos me kaikki syötäisiin tätä" ;3

Kiltti poika <3 :3

[ 6 viestiä | ]