Loppuu metkuilu. Loppuu metkuilu.
hiirenloukku hiirenloukku
Mammanpoika Mammanpoika
Lintubongari Lintubongari
Putkimies. Putkimies.
Vaihtokauppa Vaihtokauppa
Ryhdy vegaaniksi niin voit jatkaa homoilua. Ryhdy vegaaniksi niin voit jatkaa homoilua.
Jeesus juttuja Jeesus juttuja
Kätevää Kätevää
Putket umpeen Putket umpeen
Tasa-arvo Tasa-arvo
Housut Housut
Biljardia Biljardia
Mtv uutiset Mtv uutiset
Trollface Hailey Balwin Trollface Hailey Balwin
Smooth Ricardo Smooth Ricardo
Jeremy Clarksonin terveiset kiinalaisille. Jeremy Clarksonin terveiset kiinalaisille.
Komeeta Komeeta
Sähkömies töissä Sähkömies töissä
mikä tämä on :3 mikä tämä on :3
Kattoppa silimmiinkkiin Kattoppa silimmiinkkiin
feminismi suomessa feminismi suomessa
älä tule perseeseen älä tule perseeseen
Playcard HORROR PC peli arvostelu Playcard HORROR PC peli arvostelu
 875 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.52 MB, 1 tiedosto, 18.01.2020 02:52:57
[ + 3 | ]

Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti

[38648] [IMG_20170921_131651.jpg] [1.52 MB] [2592x1944] [] []
IMG_20170921_131651.jpg

kissa

(5207)  · 

kissanpentu

(294)  · 

karvinen

(83)  · 

lakana

(7)  · 

sänky

(133)  · 

söpö

(156)  · 

nöpö

18.01.2020 11:18:08 | 11:20:47
#295553 [+-] Piilota Suosittele

>>295549

Iskä lähti frakkiostoksille, eikä tullut koskaan takaisin ;__; :3

Asuttiin Oulun Iinatissa tuohon aikaan ja naapuri toi maalta Tytin (veli nimesi oman luokanvalvojansa mukaan johon se oli ihastunut pikkupoikana, ei kyllä myöntänyt ikinä)

Hänet leikattiin vasta tämän ensimmäisen pentueen jälkeen. (yksi syntyi kuolleena) Hän oli teiniäiti, vasta toinen kiima-aika elämässään.

18.01.2020 15:44:55 | 15:45:29
#295620 [+-] Piilota Suosittele

>>295553

Lähti hurmaamaan lisää naaraita hienon asunsa kanssa ;_____________; :3 Mahtoiko olla tuollainen frakkiasuinen, vai olikohan sellainen jossa enemmänkin valkoista ja pennut olivat miksaus. Ainakin tyylikkäät valkoinen paita ja valkoiset nilkkasukat löytyivät :3

:333 Piti olla kyllä tosi ihastunut ;3 Ottaen huomioon kuinka paljon tykkäätte kissoista :3

Voi biene <3 :3 Onneksi kaksi vauvelia kuitenkin voivat börheästi :333

18.01.2020 17:03:04 | 17:08:00
#295654 [+-] Piilota Suosittele

>>295620

Stryykas ineen ja lähti piipulle ;3

edit: ja kyllä meillä oli epäilyksemme isästä, pari kollia kävi siinä "suihkuttelemassa" ja "vonkaamassa" monesti Tyttiä riiulle *mJour*
Sitä valko"hanskaista" harmaata muistuttavat nämä killit enemmän.
Olisi enemmänkin juttua heistä, mutta jätänpä editin tähän :3

Kun on vanhoja kuvia...
Söpö on jo kissojen taivaisella narukerällä, Nöpöstä en tiedä niinkään, mutta hän meni Hailuotoon pikkutytölle kaveriksi, joten siellä saaressa on varmaan nöböliinejä laumoittain.

18.01.2020 19:22:24
#295711 [+-] Piilota Suosittele

>>295654

Boys will be boys ;3 Toinen edes ihan täysi-ikäinenkään >:3

Niin se aika kuluu ;___; :3 Herää kysymys mikä mahtaa olla Hailuodon oravatilanne tällä hetkellä >:3

18.01.2020 19:41:10
#295715 [+-] Piilota Suosittele

>>295711

Olen varmaan maininnut Tytistä oravien kauhuna ja "murha-puusta"?

No hän näytti kerran miten ne madon luvut niille talttahampaille tulee.
Katsoin ihan ihmeissäni kun Tytti juoksu-hyppäsi-kiipesi puuhun 2m korkeudelle ja samalla liikkeellä takaisin nurmelle ja pihapensaaseen piiloon...

:O

[ 9 viestiä | ]