Ismo Ismo
Sotamies, toimikaa! Sotamies, toimikaa!
Mikä on sinun nimesi? Mikä on sinun nimesi?
Optiset kaapelit yhteen Optiset kaapelit yhteen
Retarded Retarded
Viimeinen blyathoollinen Viimeinen blyathoollinen
Blondi ja sen kaveri Blondi ja sen kaveri
Ongelma Ongelma
Anal-yysi Anal-yysi
jättikikkeli voittaa aina jättikikkeli voittaa aina
Tutkiminen on rasismi Tutkiminen on rasismi
Wrath of the Lich Laitela Wrath of the Lich Laitela
Trimmausta Trimmausta
Mikään ei tunnu miltään Mikään ei tunnu miltään
kokkiapu röökillä kokkiapu röökillä
Onnettomuuksia kuvauksissa Onnettomuuksia kuvauksissa
Kaljaa Kaljaa
Setämies Setämies
Epämiellyttävää Epämiellyttävää
Mun uus sisäkkö Mun uus sisäkkö
Dominoefekti Dominoefekti
Love escalator prank Love escalator prank
Tanskan menoa Tanskan menoa
Suomi mainittu! Ja Norja! Suomi mainittu! Ja Norja!
 1 351 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.94 MB, 1 tiedosto, 17.01.2020 11:06:04
[ + 28 | ]
👑 Plussatuin 17.01.2020.

Ipa

[38608] [tiedosto.mp4] [0.94 MB] [608x452] [] []

ipa

(31)  · 

aasi

(21)
17.01.2020 11:30:00 | 11:30:46
#294912 [+2] Piilota Suosittele

>>294910
Sieluni silmin näen kuinka se perverssi hyppii vasaran alle menevässä talossaan itku silmässä tasajalkaa.
"BYÄÄHHH mulle vittuillaan äiti. Äiti ne vittuilee mulle BYÄÄHHH."

19.11.2021 22:17:07
#518869 [+-] Piilota Suosittele

>>518857
En tiedä itse ihmisestä tunnuksen takana mitään (enkä halua oikeastaan tietääkään), mutta Naurunappulasta asti ja luolastossa oletettavasti saman tyypin useammalla tunnuksella harrastettuja perseilyjä sivusta seuranneena toivoisin itsekin, että joko rauhoittuisi tai pysyisi kokonaan poissa.
En sano tätä minään puolustuksena, mutta olisi parempi ettei kukaan antaisi sille hirveästi huomiota, koska sitähän se hakee.
Älä ruoki trollia
~vanha viidakon sananlasku

20.11.2021 03:42:37
#518896 [+-] Piilota Suosittele

>>518870
No, jos "leipää" riittää, niin sen kun vain mesoatte menemään.
Harmittaa vain lävinnä tämän(kin) pikkusivuston yleinen hyvivointi, vaikka se ei omissa käsissä olekaan.
En sano tätä siksi, että olisin olevani yhtään parempi tai viisaampi, vaan lähinnä varoituksena yhdessä jos toisessa aikoinaan kaatuneissa nettiyhteisössä pyörineenä.
Ei ole kivaa, jos netti muuttuu entistä suppeammaksi yhden yllytetyn hullun takia.

20.11.2021 15:19:09
#518959 [+-] Piilota Suosittele

>>518896 Olen toivonut tän sivuston kaatumista kauan aikaa. Tosin ylläpitäjä teki uudistuksia kerranki niin hieman hellyin. Mut edelleenki jotain tehtävä nuille saastoille jotka jaksaa tehä tuplia ja sekoilla.

[ 13 viestiä | ]