Missä teillä kasvaa pallit saatana?! Missä teillä kasvaa pallit saatana?!
Digimummon lapsuus Digimummon lapsuus
Tällä lähtee neekeri neekeristä! Tällä lähtee neekeri neekeristä!
Maija Mehiläinen Maija Mehiläinen
Where the hood at Where the hood at
KuopioRock. Kenway on kyltin kanssa KuopioRock. Kenway on kyltin kanssa
clyde clyde
Ruma huora, en panis Ruma huora, en panis
Tulevaisuuden visiot Tulevaisuuden visiot
Tänne ne rahat menee Tänne ne rahat menee
Pajeetland Pajeetland
Ihanat naiset Ihanat naiset
Tumma haltia Tumma haltia
Saksalainen Japanissa Saksalainen Japanissa
greika laulu greika laulu
You wanna kiss my ass, you wanna suck my dick? You wanna kiss my ass, you wanna suck my dick?
Ihana nainen Ihana nainen
Onnellisuus Onnellisuus
Semmosia ne naiset on Semmosia ne naiset on
Kalalla Kalalla
Päätön iski Päätön iski
Lusikat lähti kanii Lusikat lähti kanii
Hiirulainen 1 Hiirulainen 1
Johannes Koskinen Johannes Koskinen
 1 335 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.94 MB, 1 tiedosto, 17.01.2020 11:06:04
[ + 28 | ]
👑 Plussatuin 17.01.2020.

Ipa

[38608] [tiedosto.mp4] [0.94 MB] [608x452] [] []

ipa

(31)  · 

aasi

(21)
17.01.2020 11:30:00 | 11:30:46
#294912 [+2] Piilota Suosittele

>>294910
Sieluni silmin näen kuinka se perverssi hyppii vasaran alle menevässä talossaan itku silmässä tasajalkaa.
"BYÄÄHHH mulle vittuillaan äiti. Äiti ne vittuilee mulle BYÄÄHHH."

19.11.2021 22:17:07
#518869 [+-] Piilota Suosittele

>>518857
En tiedä itse ihmisestä tunnuksen takana mitään (enkä halua oikeastaan tietääkään), mutta Naurunappulasta asti ja luolastossa oletettavasti saman tyypin useammalla tunnuksella harrastettuja perseilyjä sivusta seuranneena toivoisin itsekin, että joko rauhoittuisi tai pysyisi kokonaan poissa.
En sano tätä minään puolustuksena, mutta olisi parempi ettei kukaan antaisi sille hirveästi huomiota, koska sitähän se hakee.
Älä ruoki trollia
~vanha viidakon sananlasku

20.11.2021 03:42:37
#518896 [+-] Piilota Suosittele

>>518870
No, jos "leipää" riittää, niin sen kun vain mesoatte menemään.
Harmittaa vain lävinnä tämän(kin) pikkusivuston yleinen hyvivointi, vaikka se ei omissa käsissä olekaan.
En sano tätä siksi, että olisin olevani yhtään parempi tai viisaampi, vaan lähinnä varoituksena yhdessä jos toisessa aikoinaan kaatuneissa nettiyhteisössä pyörineenä.
Ei ole kivaa, jos netti muuttuu entistä suppeammaksi yhden yllytetyn hullun takia.

20.11.2021 15:19:09
#518959 [+-] Piilota Suosittele

>>518896 Olen toivonut tän sivuston kaatumista kauan aikaa. Tosin ylläpitäjä teki uudistuksia kerranki niin hieman hellyin. Mut edelleenki jotain tehtävä nuille saastoille jotka jaksaa tehä tuplia ja sekoilla.

[ 13 viestiä | ]