Repomies Repomies
windowssi afrikkalaisille windowssi afrikkalaisille
Tikkari Tikkari
San Andreas San Andreas
Mummo neuloi Gondolan Mummo neuloi Gondolan
Maaliskuun ensimmäinen Maaliskuun ensimmäinen
Homo-Petteri Homo-Petteri
A Funeral For The Masses A Funeral For The Masses
😧 😧
Söpö Söpö
F1 viikonloppu F1 viikonloppu
tissit tissit
Jokeri Jokeri
Anteeksi ruova, mutta taisitte synnyttää juuri Anteeksi ruova, mutta taisitte synnyttää juuri
Rapupukki Joulunaamana Rapupukki Joulunaamana
Ihana nainen Ihana nainen
hoi siee hoi siee
Linnakundi Linnakundi
Blackman Blackman
Nautintoa Nautintoa
IHMISYYDEN SYNKKÄ HISTORIA IHMISYYDEN SYNKKÄ HISTORIA
Paint-joulukalenteri Luukku 4 Paint-joulukalenteri Luukku 4
Takkaa päin Takkaa päin
Pitäskö mennä hoitoon? Pitäskö mennä hoitoon?
 791 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 30.12.2019 10:41:12
[ + 2 | ]

hyvää maanantaita

[38083] [0.jpg] [0.18 MB] [828x808] [] []
0.jpg

maanantai

(23)  · 

7am

 · 

kissa

(5208)  · 

herääminen

(8)
30.12.2019 17:01:39
#287731 [+-] Piilota Suosittele

>>287724 Heräsin melko tarkkaan 13.55. En oo kyllä minäkään vuosiin nukkunu iltapäivään asti, mutta toisaalta valvoin nii kauan ku telkkarista jotain tuli. Kai se joku huvi pitää hullullakin olla. :D

04.04.2022 09:00:59
#560828 [+-] Piilota Suosittele

Parempi vaan lopettaa herääminen niin ei pääse ahne kapitalistipaska hyötyymään. Näin on ennustuksessa kerrottu, vittu.

[ 6 viestiä | ]