Taikatemppu Taikatemppu
Hyvät setit Hyvät setit
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
ylösalaisin :3 ylösalaisin :3
Repomies Repomies
KGB defector Yuri Bezmenov's warning to America KGB defector Yuri Bezmenov's warning to America
kuinka viihdyttää pentuja kuinka viihdyttää pentuja
köllöttelyä :3 köllöttelyä :3
Saksan luonto Saksan luonto
“Mikä lottovoitto on saada puolet maksamastaan takaisin?” “Mikä lottovoitto on saada puolet maksamastaan takaisin?”
wee :*D wee :*D
Paskallakin pitää olla kaljaa Paskallakin pitää olla kaljaa
Äijä seisomassa istumassa Äijä seisomassa istumassa
Niin Niin
Modern world. So beatiful. Modern world. So beatiful.
:3 :3
Kipsujen nukkuma-asennot Kipsujen nukkuma-asennot
vänkeä pallo :3 vänkeä pallo :3
Arja ei ymmärrä Arja ei ymmärrä
Kapitalismi on parasta? Kapitalismi on parasta?
katri kulmuni katri kulmuni
Vumpalouska raiskaa 6evilin Vumpalouska raiskaa 6evilin
Nugs ;3 Nugs ;3
"STATE OF THE UNION 2020" — A Bad Lip Reading "STATE OF THE UNION 2020" — A Bad Lip Reading
 831 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 19.12.2019 02:34:20
[ + 1 | ]

The Irishman - Soundtrack


the irishman

 · 

irishman

 · 

soundtrack

 · 

ost

 · 

elokuva

(138)
19.12.2019 16:10:24 | 18:20:20
#284138 [+-] Piilota Suosittele

>>284132

Mun suosikki on kohdassa 17:55 alkava osuus :3 Niin räiskyvää (myös kirjaimellisesti) ja energistä :3

Opposable thumbs? It begins! >:3


Kannattaa muutenkin ehkä kattoa mitä vaikutteita Vivis saa ;3


Pidättekö vesimelonista? :3

19.12.2019 16:17:16 | 16:18:15
#284141 [+-] Piilota Suosittele

>>284139

Tasapainoista :333 Olen varma että siellä jossakin on vesimeloneja joilla tasapainotella :3

Oli ehkä leffan toiseksi surullisin asia että kaveri rakastaa jäätelöä ja ei saa syödä annostaan ilman että tullaan häiritsemään ;____; Etenkin kun vankilassa on muutenkin niin ankeaa.

It is what it is ;__;

19.12.2019 17:58:00 | 17:59:27
#284155 [+-] Piilota Suosittele

>>284145

Juuh. Olisi pitänyt tajuta että juna meni jo ja että ehkä kaikissa tilanteissa ei kannata takertua lillukanvarsiin, kuten jonkun pukeutumiseen.

Se leffassa ja muissa samantyyppisissä oli jotenkin kierolla tavalla hauskaa, että äijät teki ihan sairaita juttuja, mutta sitten normaalissa kanssakäymisessä oli tosi kohteliaita ja asiallisia (paitsi kun halusivat tietoisesti loukata) ja oli juttua tyyliin "se sanoi niin ja niin", "eihän noin voi sanoa kenellekään".

[ 10 viestiä | ]