Tähtäys Tähtäys
No live matters No live matters
ilmavoimille tekemistä ilmavoimille tekemistä
Cyberpunk Luolasto - Kariniemen kakarat Cyberpunk Luolasto - Kariniemen kakarat
Keskustan rehellisin lautakauppias Keskustan rehellisin lautakauppias
mew :3 mew :3
kissakoira kissakoira
Eikä... Eikä...
Rötv Rötv
äy :3 äy :3
UAZ 315126 UAZ 315126
Black lives matter Black lives matter
Kinkki ja neekeri Kinkki ja neekeri
mitä ihm.. <:3 mitä ihm.. <:3
Cyberpunk Luolasto - Tuhnun uhraus Cyberpunk Luolasto - Tuhnun uhraus
Kopteri Kopteri
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Huutista Huutista
asian blowjob asian blowjob
Panisin Panisin
Neekerit vain neekeröivät Neekerit vain neekeröivät
ajankohtainen ajankohtainen
Antifa Antifa
Ollaan teijän puolella t. cucks Ollaan teijän puolella t. cucks
 885 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 13.12.2019 18:25:54
[ + 2 | ]

Oma koti kullan kallis (Cyberpunk luolasto).

[37659] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [679x555] [] []
tiedosto.jpg

cyberpunk

(71)
13.12.2019 18:32:37 | 19:34:18
#282104 [+-] Piilota Suosittele

@Tuhnu
@5evill
@Foxshot

Tossa siis se teidän mesta kartalla, josta lähdette liikenteeseen. Tien ulkoreunassa on katautasolla jalankulkuväylä, kun taas ylätasolla voi olla taas maglev. Ne voi siis mennä välillä teiden suuntasesti.

13.12.2019 20:17:22
#282151 [+-] Piilota Suosittele

>>282101 Tätä peliä pelataan sillä tavalla että sinä antero kyyhötät koko pelin ajan tuola turvapaikasa kolmenkymmenen hiekkaneekerin seksiorjana ja isot pojat on kentällä ottamassa matsia.

13.12.2019 21:34:35
#282171 [+-] Piilota Suosittele

>>282104
Meillä ois kanssa kaveriporukalla tarkoitus pelata tätä ja GameMaster on soitellu meille hahmoja luodakseen. Itse rollasin isokokoisen slaavin, jolla on päällään pelkkä karvalakki ja kiltti. GM oli sen verran myötämielinen, ettei aivan munasillaan tarvinnut aloittaa :D. Elämäntarina ja skillit oli sentään muuten aika kohillaan.

14.12.2019 20:13:20 | 20:18:57
#282536 [+-] Piilota Suosittele

>>282516
Kyse on luolaston beta vaiheesta. Mä en saa lisättyä mediaa siten, että sen sais yksityiseksi tai piilotettuna vain yksittäiselle kanavalle. Toki suurin osa meidän pelitapahtumista on yksityisviestein kyllä, mutta juurikin esim. kartat on hyvä heittää mediana (koska jos vaan 1 chätti/kanava niin muutoin kysellään joka päivä missäs se kartta oli taas, ketä linkki? Jos ois enemmän optioita käytös. Toki cyberpunk kanava meil on joo, mut kuiteski pakostikkin se tulee julkisena mediana luolastoo)

Ps. rekryämistä voin toki harkita ehkä, mutta antero teki selväks ettei kiinnostusta ole. Joten, mielummin kattelen jotain ketä kinostaa.

[ 15 viestiä | ]