pehmein saalistus ikinä :3 pehmein saalistus ikinä :3
Jokerin aamutoimet Jokerin aamutoimet
pitkä viikko pitkä viikko
Ruutulippu Ruutulippu
leffan tekoa leffan tekoa
Peruna @hapsin makuun Peruna @hapsin makuun
Lomailua Lomailua
Counter suprais buttseks Counter suprais buttseks
Demoni vauva Demoni vauva
Tilastoja ilman punaista alleviivausta Tilastoja ilman punaista alleviivausta
hah :3 hah :3
Ihana nainen Ihana nainen
Burrito Burrito
IT-ankat IT-ankat
hahaa luuseri hahaa luuseri
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
Tulevaisuus on täällä Tulevaisuus on täällä
läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi
impossibru impossibru
palautetta palautetta
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
Otti vain osuutensa Otti vain osuutensa
Nähdään maanantaina! Nähdään maanantaina!
Koiro pelleilee Koiro pelleilee
 767 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 04.12.2019 21:06:08
[ + 2 | ]

Ei tykännyt Applesta

[37379] [tiedosto.png] [0.12 MB] [637x478] [] []
tiedosto.png

twitter

(175)  · 

hey im new here

 · 

puhelin

(88)  · 

kädessä

(5)  · 

tyttöystävä

(42)  · 

itkee

(20)  · 

being single is cool

 · 

single

(5)  · 

sinkku

(12)  · 

shorty

06.12.2019 00:00:44
#279193 [+-] Piilota Suosittele

En oo koskaan kokenu moista egotrippiä. 6 vuotta tollasen tapahtuman jälkeen on liikaa, noin niinkun kokemuksen syvällä rintaäänellä.

[ 6 viestiä | ]