Lopettakaa! Lopettakaa!
Oli parempi kuin koivut Oli parempi kuin koivut
Läski Läski
Kakkuja Kakkuja
EDM EDM
"Ackchyually" "Ackchyually"
Jättiläisbörhiö Jättiläisbörhiö
Helppoa Helppoa
Aaah Aaah
Nyt on tämäkin sitten nähty Nyt on tämäkin sitten nähty
Kumpi on parempi ? Kumpi on parempi ?
Ricardo Ricardo
Katupartio Katupartio
korso in only korso in only
Veneet Veneet
Halusin vain tappaa poneja Halusin vain tappaa poneja
jeccuilija :3 jeccuilija :3
Antoi kaverille lelun Antoi kaverille lelun
Pentu latkii maitoa Pentu latkii maitoa
kwik-e-mart varas estetty kwik-e-mart varas estetty
Thug Thug
Supermarjo Supermarjo
Sulje ylös ja ota patukkani Sulje ylös ja ota patukkani
Joku random nettisivu Joku random nettisivu
 848 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.2 MB, 1 tiedosto, 01.12.2019 10:45:11
[ + 5 | ]

Tuikku karuselli

[37268] [VID-20191201-WA0001.mp4] [3.2 MB] [352x640] [] []

02.12.2019 19:52:49
#277983 [+1] Piilota Suosittele

>>277375
Silent Service 2 oli hieno sukellusvenesotapeli. Aijai siinä tunnit lensivät kuin siivillä kun väijyi miehistönkuljetusaluksia ja väisteli tuhoaja-partioita.

02.12.2019 21:48:09
#278035 [+-] Piilota Suosittele

>>277991
Jokaisella osastolla on omat damage%, tykki/periskooppi/torpedoluolat sun muut voi olla eritavalla paskana. Rungon yleiskestävyys on myös koetuksella syvyyspommituksessa.

"Hull Buckling!" kuuluu vieläkin painajaisissa ;)

03.12.2019 03:44:44
#278126 [+-] Piilota Suosittele

>>278035
Voi toki olla että aika kultaa muistot. Olen tässä pelaillut emulaattorin kautta vanhoja pelejä muna kädessä ja huomannut etteivät ne nyt niin erikoisia olleetkaan.

Parempi muistella ne kultasina.

03.12.2019 12:59:34 | 13:00:27
#278248 [+-] Piilota Suosittele

>>278126
No ei helvetissä pystyisi enää pelaamaan. Varmaan silmät sulaisi niistä grafiikoista. Pelaillaan tätä Battlefleet Gothic Armada 2:sta vaan...

[ 16 viestiä | ]