Näin poistutaan pensaskiepistä Näin poistutaan pensaskiepistä
Eremitaašin kissoja Eremitaašin kissoja
Tero Ja Minä Tero Ja Minä
Röhkistä Röhkistä
täällä ei oteta nokosia :3 täällä ei oteta nokosia :3
eikö olekkaan einää hauskaa eikö olekkaan einää hauskaa
Hampurilaispaikkoja Hampurilaispaikkoja
ann ann
Perus Perus
Scuba superbörheänä :3 Scuba superbörheänä :3
syöntihetki syöntihetki
Hehehee Hehehee
domino efekti domino efekti
Hupsista ;___; Hupsista ;___;
Voit. Kerran. Voit. Kerran.
neti on prestsä neti on prestsä
matkakisse :3 matkakisse :3
Kisserevohka Kisserevohka
Syökää kanaa Syökää kanaa
apu sammakko apu sammakko
Apinaa koijjataan.. apinaa pumpataan Apinaa koijjataan.. apinaa pumpataan
leipää leipää
ota siitä ja siitä ja siitä ota siitä ja siitä ja siitä
Kuvakommentti Kuvakommentti
 961 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.72 MB, 1 tiedosto, 24.11.2019 12:11:50
[ + 8 - | ]

Tulen moikkaan vaikka väkisin

[37068] [0.mp4] [1.72 MB] [476x476] [] []

koira

(1228)  · 

iso

(77)  · 

vetää

(15)  · 

hihna

(8)
24.11.2019 14:30:20
#274665 [+-] Piilota Suosittele

Naapurin kultainennoutaja oli tuollainen. Oli pakko päästä morjestamaan.

Kiva koira... harmi, että muutti pois. Nyt on jotain räksyttäviä pikkuperkeleitä.

24.11.2019 20:35:03 | 20:35:31
#274893 [+-] Piilota Suosittele

Issoilla koirilla pittäiski olla semmonen remeli, että jos lähtee vetämään niin pää kääntyy automaattisesti vinoon. Siskon bortsuilla on ja siihen loppu ne vetämiset. Vituttaa ku lapset ja 40 kiloset "aikuset" kulukee ittiään tuplasti painavampien koirien perässä. "On se ihan kiltti" no helevetin hyvä, mutta tää mun koira (tai siis meidän entinen koira) pelekäs aivan vauhkona muita koiria. Huuti ku ois kuivana kairattu kakkoseen aina ku näki tuntemattomia rakkeja. Vittuako siinä sitten teet ku tuommonen mastodontti päättää syyä sen pelossaan huutavan pikkupiskin? Tommoset jättipiskit pitäis ampua tavattaessa ja sen jäläkeen niien ulukoiluttajat.

[ 4 viestiä | ]