Hyvä neuvo Hyvä neuvo
pekka ja pätkä pekka ja pätkä
Peeps Peeps
ammattishoppaaja ammattishoppaaja
ihana ysäri ihana ysäri
Oh Mandy Oh Mandy
Korona Korona
sunnuntai aamu sunnuntai aamu
Luontohavaintoja Luontohavaintoja
kitteluotain :3 kitteluotain :3
Hyväksytääkö ehdotus JAA/EI Hyväksytääkö ehdotus JAA/EI
Mine Mine
Vintage pieru Vintage pieru
Autokaupoilla Autokaupoilla
tarjan kiero katse tarjan kiero katse
KISSOJEN KESYTYSHISTORIA KISSOJEN KESYTYSHISTORIA
ollaan retkellä :3 ollaan retkellä :3
Tatuointi Tatuointi
jee :D jee :D
Isi murjaisee vitsin Isi murjaisee vitsin
leikkiaika :3 leikkiaika :3
kotipizza kotipizza
Yoinks! Yoinks!
Sikalauma Sikalauma
 961 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.72 MB, 1 tiedosto, 24.11.2019 12:11:50
[ + 8 - | ]

Tulen moikkaan vaikka väkisin

[37068] [0.mp4] [1.72 MB] [476x476] [] []

koira

(1228)  · 

iso

(77)  · 

vetää

(15)  · 

hihna

(8)
24.11.2019 14:30:20
#274665 [+-] Piilota Suosittele

Naapurin kultainennoutaja oli tuollainen. Oli pakko päästä morjestamaan.

Kiva koira... harmi, että muutti pois. Nyt on jotain räksyttäviä pikkuperkeleitä.

24.11.2019 20:35:03 | 20:35:31
#274893 [+-] Piilota Suosittele

Issoilla koirilla pittäiski olla semmonen remeli, että jos lähtee vetämään niin pää kääntyy automaattisesti vinoon. Siskon bortsuilla on ja siihen loppu ne vetämiset. Vituttaa ku lapset ja 40 kiloset "aikuset" kulukee ittiään tuplasti painavampien koirien perässä. "On se ihan kiltti" no helevetin hyvä, mutta tää mun koira (tai siis meidän entinen koira) pelekäs aivan vauhkona muita koiria. Huuti ku ois kuivana kairattu kakkoseen aina ku näki tuntemattomia rakkeja. Vittuako siinä sitten teet ku tuommonen mastodontti päättää syyä sen pelossaan huutavan pikkupiskin? Tommoset jättipiskit pitäis ampua tavattaessa ja sen jäläkeen niien ulukoiluttajat.

[ 4 viestiä | ]