Yhessä tämmösessä väitteen mukaan oli joku "instagram vaikuttaja" joka selitti olevansa semmonen. Oli sitte pöyristyny, ku joutuki maksamaan laskunsa. Oletti saavansa etes osan ruuista ilimaseksi, ku pysty tarjuammaan lafkalle näkyvyyttä kaikkien 10 tuhannen seuraajansa silmissä tjs. Anto yhen tähen ja vittuili jelpissä vai mikä perkele tuo sitte onkaan.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Normi perjantai
Aivan selvästi! ei voi erehtyä!
yks kalja
Vasemmiston nousu
Venäläinen joulu.
Supersieniä syönyt koira
tähden alla börh
Der ewige jude
Suklaaton keksi
Ykkönen kakkoseen
Kelan tähti
Börheä sielu :3
vain yhdelle
Tänne haluttiin laadukkaampaa mediaa, eli olkaa hyvät