vaikka on vähän oudot jalat niin tekee parhaansa silti :3 vaikka on vähän oudot jalat niin tekee parhaansa silti :3
Now where could my pipe be? Now where could my pipe be?
Ville ravistaa päärynää Ville ravistaa päärynää
ebola klinikka ebola klinikka
Loppuu se pelleily Loppuu se pelleily
Kola Beldy: Vien sut tundralle! Kola Beldy: Vien sut tundralle!
Junes lokka tuomittiin tämän puheen suomentamisesta 70pväsakkoo Junes lokka tuomittiin tämän puheen suomentamisesta 70pväsakkoo
Miku Miku
tule kanssani matkalle :3 tule kanssani matkalle :3
Ajankohtainen Ajankohtainen
Huonot bileet Huonot bileet
Tilitapit Tilitapit
zappity zibbity zop zappity zibbity zop
senkin laiskuri :3 senkin laiskuri :3
banaani banaani
Hieno pullo Hieno pullo
boop :3 boop :3
>:3 >:3
Kokkausta Kokkausta
Onko holokausti tekaistu? Onko holokausti tekaistu?
Kissantaikokoelma Kissantaikokoelma
Sonjat lempipuuhissaan Sonjat lempipuuhissaan
entäs michelangeloo entäs michelangeloo
Nistin patja Nistin patja
 939 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 17.11.2019 03:22:21
[ + 2 | ]

Juha on pösilö

[36771] [klassikkopilojen-paluu-osa-2-nuu.jpg] [0.14 MB] [418x2336] [] []
klassikkopilojen-paluu-osa-2-nuu.jpg

feissarimokat

(147)  · 

facebook

(181)  · 

pila

(19)  · 

jekku

(84)  · 

jeccu

(27)
17.11.2019 23:52:04
#272123 [+-] Piilota Suosittele

Siihen vanhaan hyvään aikaan ku oli vielä iiChan niin sain tuolla koijattua yhtä mainiota kaveria :D

Oli kuulemma joku baarimirkku Lontoossa, mutta en viittiny sinne asti lähtiä liftaamaan. Wakachan, iiChan. Good times.

[ 5 viestiä | ]