Infinity War pt2 spoilereita Infinity War pt2 spoilereita
Mene paskaan :) Mene paskaan :)
Bussi. Bussi.
jesse1 jesse1
Häikäisevät asut Häikäisevät asut
rikastettu kävelyretki rikastettu kävelyretki
Kakadut, sademetsien Teppo Tulput Kakadut, sademetsien Teppo Tulput
niin läski äijä niin läski äijä
Kauhistus Kauhistus
Working hard or hardly working? Working hard or hardly working?
Nokka Nokka
K U N K K U K U N K K U
Hylly Hylly
Moskovan illat Moskovan illat
Woof Woof
Asiat tärkeysjärjestykseen. Asiat tärkeysjärjestykseen.
Jumalten nektari Jumalten nektari
Turkumiitti 2018 Turkumiitti 2018
Magaronimess Magaronimess
Musdalais spurdo :DDDD Musdalais spurdo :DDDD
Venäjän Itämerenlaivasto Venäjän Itämerenlaivasto
Näet tämän sänkysi yläpuolella. Mitä teet? Näet tämän sänkysi yläpuolella. Mitä teet?
he he
Lähtee pölyt, jännittyy näppäinjouset Lähtee pölyt, jännittyy näppäinjouset
 747 näyttökertaa, 3 viestiä, 15.24 MB, 1 tiedosto, 16.11.2019 15:14:39
[ + 3 | ]

mitäs noituutta tämä sitten on :3

[36755] [0.mp4] [15.24 MB] [960x1707] [] []

kissat

(176)  · 

hämmästyy

 · 

naama

(123)
16.11.2019 15:23:51
#271404 [+-] Piilota Suosittele

Eikös tää oo joku tietosuustesti eläimille et pystyykö ymmärtään miten peili (tai vastaava, tässä tapauksessa kännykän etukamera) toimii. Onhan se aika jännä et osa noistakin kissoista tajus kattoo taakseen kun kännykän näytöllä näky jotain kuumottavaa

16.11.2019 18:41:58
#271474 [+-] Piilota Suosittele

>>271404
Oha noit videoita missä kisset rehaa peilille, oppivat kyllä että ei oo pelättävää. Kaikkiha noi tais kattoa taakke paitti vika. Ois mielenkiintosta tietää onko esim. kaikki muut päässy kattelee itteää pelisitä mutta vika ei oo.

16.11.2019 21:16:07
#271544 [+-] Piilota Suosittele

Meillä ei koira tykkää peileistä, mutta seuraa suurella mielenkiinnolla laseista tulevia heijastuksia. Siinä sitte jos rupiaa ilveilemään niin kääntyy kattomaan kohti. Nuille kisseille vaan tais tulla ny melekoset traumat ku yhessä suunnassa näkevät itte pirun ja ku kääntyy kattoon kohti niin tuttuhan siinä vaan onkin :3

[ 3 viestiä | ]