Asia kunnossa Asia kunnossa
Opettavainen lastenkirja (pe 30.11.2007) Opettavainen lastenkirja (pe 30.11.2007)
Dena luola Dena luola
samat naamat samat naamat
Muutama webm 20 Muutama webm 20
Et juo olusia tänään! Et juo olusia tänään!
Necromancer Necromancer
1shot4kill (zipappaappa, ke 12.3.2008) 1shot4kill (zipappaappa, ke 12.3.2008)
Tää tulee ja syö teidät kaikki. Tää tulee ja syö teidät kaikki.
Aamupalan teko masiina Aamupalan teko masiina
Fiksu likka Fiksu likka
Aika tavaransa kaupitsee. Aika tavaransa kaupitsee.
best dancer 4ever best dancer 4ever
Tätä mieltä >:3 Tätä mieltä >:3
Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011) Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011)
Muna tonne Muna tonne
Börheä hedelmä Börheä hedelmä
Tyttö ja peili Tyttö ja peili
Herkules kusella Herkules kusella
mo.png (pe 21.9.2012) mo.png (pe 21.9.2012)
Lumikki. Lumikki.
"It works" "It works"
Working hard or hardly working? Working hard or hardly working?
Ylen uutisia. Ylen uutisia.
 831 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 13.11.2019 13:29:09
[ + 3 - | ]

Anterolle faktaa

[36649] [20191009_160225.jpg] [0.17 MB] [508x517] [] []
20191009_160225.jpg

13.11.2019 13:34:34
#269972 [+-] Piilota Suosittele

Hehe. Nää on aina hauskoja kun kommentoi jossain jotain, niin sitten jollain toisella syttyy perseessä käpy palamaan ja alkaa tulla medioita ja tilapäivityksiä.

Juu tää riehuva äärivasemmisto on yhtä surkeaa paskasakkia, kuin se äärioikeistokin, joten ei mitään uutta siis.

13.11.2019 13:48:18
#269984 [+-] Piilota Suosittele

Yleensä ääripäät molemmin puolin on aika luusereita. Ironista sillee ku uusnatsitki on käytännös ku neekereitä ja antifasistit käyttäytyy ku fasistit.

13.11.2019 14:10:14
#269991 [+-] Piilota Suosittele

>>269984
Joskus 90luvulla tuli dokkari ruotalaisista uusnatseista. Ne hakkas innoissaan siinä sellasia pikkasen tummempia tyyppejä. Sit mentiin Brasiliaan ja siellä ne paikalliset saman sävyset pikkasen tummemmat natsit hakkas sitten vielä tummempia tyyppejä...

[ 8 viestiä | ]