Yksinäinen runkkari Yksinäinen runkkari
Kaik yhes koos... Kaik yhes koos...
Google hapsi and Tuhnu Google hapsi and Tuhnu
vuonna 1995 ahistaa vuonna 1995 ahistaa
diapamse diapamse
Lisko Lisko
Trumpisti Greta Trumpisti Greta
lara lara
When the Jews Take Over When the Jews Take Over
Huhtasaarella on asiaa Huhtasaarella on asiaa
näyttää kalliilta näyttää kalliilta
Anime tyty kokkailee Anime tyty kokkailee
Saa ottaa mallia Saa ottaa mallia
Hyvää vuotta Hyvää vuotta
miesten fantasiaa miesten fantasiaa
wonton tarina :3 wonton tarina :3
Hänelle, kenellä on jo kaikkea Hänelle, kenellä on jo kaikkea
valupertin maanantai valupertin maanantai
Jussi Jussi
hyvää joulua hyvää joulua
Kisseparka Kisseparka
vuokraisännän painajainen vuokraisännän painajainen
Kärsimystä sukupolvesta toiseen Kärsimystä sukupolvesta toiseen
Suomalainen kuvalauta vuonna 2021 Suomalainen kuvalauta vuonna 2021
 1 056 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 12.11.2019 21:54:12
[ + 5 | ]

♂ Fukkireta ♂


vocaloid

(12)  · 

gachimuchi

(95)  · 

fukkireta

 · 

billy herrington

(25)  · 

gachi

(5)
13.11.2019 00:38:42
#269843 [+-] Piilota Suosittele

Tää on yks mun suosikeista koska joka kerta ku menee salille tulee vastaan sama homma. Ensin ne kattelee mua hiljaa penkillä istuen ja sitte ku otan kehosaippuan (Axe tietysti) niin ne kuuntelee vähän aikaa mun ääniä ja kattelee varjoa. Sitten ku kurottaudun alemmas pesemään polvia niin yleensä aina kuuluu takaa semmonen tyytyväinen tuhina ja heti kohta sen perään se sama ääni mikä lähtee, ku se muovinen suihkuverho vedetään sivuun. Jännityn yleensä siinä vaiheessa, mutta rentoudun ku molemmat kädet laskeutuu pesemään mun alaselekää. Hetken päästä oonki jo täysin rentoutunu ja siinä vaiheessa ne kohteliaimmat kysyy, että tykkäänkö tästä. Ne vähemmän kohteliaat vaan tarraa mun saippuoituun peräpäähän eikä sano yhtään mitään.

Huom. Jos kerran ootte aatelleet harrastaa treenin jälkeistä rentoutumista niin olokaa etes sen verran kohteliaita, että sanotte jottain muutaki ku uuh aah. Voisitte vaikka alottaa kysymällä, että oliko hyvä treeni. Siihen ois sitten heleppo sanua, että muuten hyvä, mutta jäi yks sulkijalihas treenaamatta, että viittisikkö auttaa vähäsen. Kohteliaisuudella pääsee pitkälle ja pitkällä pääsee kans pitkälle. Eikä sen tarvi olla mikään pitkä sessio vaan ihan semmonen nopea parin, ehkä kolmen minuutin kikkailu riittää ihan hyvin. Siinä on sitte molemmat hyvillä mielin.

[ 2 viestiä | ]