Oliko ne demarit sittenkin putinin talutusnuorassa? Oliko ne demarit sittenkin putinin talutusnuorassa?
armanLizard armanLizard
Vssst pfpfpfp Vssst pfpfpfp
niggers niggers
Pascal Darras Pascal Darras
The HU - This Is Mongol The HU - This Is Mongol
Kuoleman päivä Kuoleman päivä
ihana nainen ihana nainen
Valupertti parantui Valupertti parantui
Lihapataa muusilla Lihapataa muusilla
Olisit käynyt specsaversillä Olisit käynyt specsaversillä
Pyörähippi ei ymmärrä Pyörähippi ei ymmärrä
fismo laitela fismo laitela
Est is ich Est is ich
siinä äitienpäivä lahja siinä äitienpäivä lahja
Warrior Warrior
Autostaja Autostaja
Veriryhmä - Murhablues Veriryhmä - Murhablues
niilo niilo
Hangover Hangover
Fitnord venture 300 Fitnord venture 300
Tilastoja Tilastoja
Vihainen Vihainen
Deppallica Deppallica
 1 063 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 12.11.2019 21:54:12
[ + 5 | ]

♂ Fukkireta ♂


vocaloid

(12)  · 

gachimuchi

(95)  · 

fukkireta

 · 

billy herrington

(25)  · 

gachi

(5)
13.11.2019 00:38:42
#269843 [+-] Piilota Suosittele

Tää on yks mun suosikeista koska joka kerta ku menee salille tulee vastaan sama homma. Ensin ne kattelee mua hiljaa penkillä istuen ja sitte ku otan kehosaippuan (Axe tietysti) niin ne kuuntelee vähän aikaa mun ääniä ja kattelee varjoa. Sitten ku kurottaudun alemmas pesemään polvia niin yleensä aina kuuluu takaa semmonen tyytyväinen tuhina ja heti kohta sen perään se sama ääni mikä lähtee, ku se muovinen suihkuverho vedetään sivuun. Jännityn yleensä siinä vaiheessa, mutta rentoudun ku molemmat kädet laskeutuu pesemään mun alaselekää. Hetken päästä oonki jo täysin rentoutunu ja siinä vaiheessa ne kohteliaimmat kysyy, että tykkäänkö tästä. Ne vähemmän kohteliaat vaan tarraa mun saippuoituun peräpäähän eikä sano yhtään mitään.

Huom. Jos kerran ootte aatelleet harrastaa treenin jälkeistä rentoutumista niin olokaa etes sen verran kohteliaita, että sanotte jottain muutaki ku uuh aah. Voisitte vaikka alottaa kysymällä, että oliko hyvä treeni. Siihen ois sitten heleppo sanua, että muuten hyvä, mutta jäi yks sulkijalihas treenaamatta, että viittisikkö auttaa vähäsen. Kohteliaisuudella pääsee pitkälle ja pitkällä pääsee kans pitkälle. Eikä sen tarvi olla mikään pitkä sessio vaan ihan semmonen nopea parin, ehkä kolmen minuutin kikkailu riittää ihan hyvin. Siinä on sitte molemmat hyvillä mielin.

[ 2 viestiä | ]