Venäjä... Eläkkeet 12.000-30.000 ruplaa/kk, eli noin 200- alle 500€/kk... Paska maa, paskat olot, elämä on paskaa, halvin tupakka aski maksaa n.0,6€, halvin litran vodka alle 1€ pullo joten miksei tappaisi eläkkeellä itseään hitaasti viinalla ja röökillä kun todellisuus on rankkaa selvinpäin. Eläke rahalla (pienimmilläänkin) saa asunnottomana ostettua 4-7 pulloa vodkaa vrk:ssa joilla saa huuhdottua todellisuuden pois, aina löytää seuraa kaltaisistaan ja voi elää päivän kerrallaan hutikasta-krapulaan.
[
8 viestiä
|
]
⭰
hehe :3
Rahalle vastinetta
Kun yritän reivata
poks
Vettähän siinä vain oli
Ei saa >:3
taikatemppu
Teki tempun
hyvää :3
juominen
Videokuvakommentti
Kuukauden lastit
Mikä drinksu seuraavaksi...hmmmm
Perjantaipullon tyhjennys
Korkki pois
Maitoa kiitos :3
Jeegeri pullo
Jonnet paiskoo pulloja
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa