>>12596 Nuo olivat kyllä toisiksi viimeisessä ruudussa eivätkä viimeisessä. [img]http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/012/246/spedepasanen.jpg[/img]
>>12612 Ajattelin että ihminen tajuaisi missä vaiheessa vitsailu loppuu. [img]http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/012/246/spedepasanen.jpg[/img]
[
5 viestiä
|
]
⭰
Jep
The Doom Comic
Maailmanloppu
"Meh"
Veljesi on toisessa linnassa ;_____;
Repost: Räme-hetero
Kyyti
Kauneus on pientä ja matalaa
Lampunhenki
Nallekarhu
kiva heppu
Olisihan elitismiä kuunnella ketään asiaa tutkinutta