Nukkeleikkejä Nukkeleikkejä
Mmmanuli Mmmanuli
Greta Thunbergin uusin mielenosoitus Greta Thunbergin uusin mielenosoitus
läski mutsi läski mutsi
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Sanna ja apu Sanna ja apu
Uuden lelun testausta Uuden lelun testausta
Otti oluen Otti oluen
Puskaradio Puskaradio
Mies ja nainen Mies ja nainen
tieremppaa tieremppaa
Setämiehen kastike Setämiehen kastike
Randy bobandy Randy bobandy
Tissit Tissit
Hieno tatuointi Hieno tatuointi
Esitteli itsensä Esitteli itsensä
Juuri siitä, eiku ei siitä Juuri siitä, eiku ei siitä
Maistuisko? Maistuisko?
spandex rekt spandex rekt
kamikaze kamikaze
söpyli söpyli
Neekerit servattu Neekerit servattu
Jarmo Joukkovelkakirja Jarmo Joukkovelkakirja
Maitoa Maitoa
 736 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 18.10.2019 20:43:42
[ + 6 | ]

ruoan lämmitysongelma

[35634] [0.jpg] [0.04 MB] [540x610] [] []
0.jpg

mikro

(8)  · 

keskeltä

 · 

kylmä

(30)
19.10.2019 00:03:44
#260776 [+-] Piilota Suosittele

oikeastaan entropia olisi korkeampi ateriassa joka olisi tasaisesti lämmin. vitun teinit jotka tekee näitä ei tiedä hevonvittua. t: hevoskuiskaaja Rainer

19.10.2019 14:18:31
#261013 [+-] Piilota Suosittele

Jos on vielä kylmää keskeltä niin siirtää noin kolme senttiä suuntaan tai toiseen ja ajaa vielä vähän aikaa. Seisovat aallot on paskaa. Pyörivällä lautasella varustetun mikron pitäisi olla epäkesko.

[ 2 viestiä | ]