Impardo Impardo
wierdo wierdo
Renkaita Renkaita
et osaa laulaa et osaa laulaa
Nyt reenataan niin et tyrät rytkyy Nyt reenataan niin et tyrät rytkyy
Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
Rikosilmoitustehtailijat Rikosilmoitustehtailijat
säästin aikaa ja rahaa säästin aikaa ja rahaa
Taksi Helsinki Taksi Helsinki
Luolastolaisten joululahjatoive nmr. 1 Luolastolaisten joululahjatoive nmr. 1
Ja paikka on teidän Ja paikka on teidän
komeetta 67P mittakaavassa (los angeles) komeetta 67P mittakaavassa (los angeles)
Ilmastonmuutospukki Ilmastonmuutospukki
Se oli satasen seteli Se oli satasen seteli
Sama suunta Sama suunta
amatööri amatööri
kummallinen banaani :3 kummallinen banaani :3
Osu ja uppos... syvälle Osu ja uppos... syvälle
Valot päälle Valot päälle
Jerry & Sleepy Gary Jerry & Sleepy Gary
kiitos mestari kiitos mestari
Sellanen squirt eli kusiruiskuorgasmi Sellanen squirt eli kusiruiskuorgasmi
Joulun odotusta Joulun odotusta
Postille kilpailua lakon aikana Postille kilpailua lakon aikana
 718 näyttökertaa, 35 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 09.10.2019 13:29:49
[ + 4 - | ]

Trump

[35298] [tiedosto.jpg] [0.15 MB] [720x682] [] []
tiedosto.jpg

09.10.2019 13:39:14
#257014 [+-] Piilota Suosittele

"in my great and unmatched wisdom"

Voiskohan tuota ruveta käyttämään täällä? Liittäisi sen jokaiseen argumenttiin ja olisi välittömästi voittanut väittelyn.

09.10.2019 13:48:12 | 13:49:01
#257017 [+-] Piilota Suosittele

>>257015
Hmmm. Ei ole ainakaan vielä loppunut. Yleensä siinä käy niin, että vastapuoli sortuu ad hominemiin. Toisaalta jos olen väärässä, niin siitä vain linkität kommenttiin. Toki nautin suunnattomasti siitä jos vastapuoli alkaa vittuilla, koska silloin se avaa kauniita mahdollisuuksia myös itselle.

09.10.2019 14:01:38 | 16:36:23
#257019 [+-] Piilota Suosittele

257018

Ei muuten pidä paikkaansa. Mulla on periaate että en ala vittuilla ellei toinen osapuoli sitä aloita. Puheesi onkin siis äärimmäisen helppo tarkistaa paskapuheeksi.

"Vanhoja juttuja" ilmeisesti liittyy vetoon josta peräännyit. Olit siis täysin varma, että Halla-Ahosta tulee pääministeri. Uhosit ja paukuttelit henkseleitä sillä kunka uskallat jopa lyödä asiasta vetoa. No minä lähdin mukaan, mutta yht'äkkiä hiljenit asian osalta täysin. Merkillinen juttu ;)

09.10.2019 14:39:56 | 14:40:55
#257040 [+-] Piilota Suosittele

>>257038
Juu muistan tuon. Mulla ei tosiaan ollut antaa yhtäkään Gretaa vihaavan nimeä. Surufuu!

"Olet väärässä" taasen viittaa edelliseen kommenttiisi kyseisessä ketjussa, jossa teit päätelmän minusta. Ei koko keskusteluun tai sen varsinaiseen aiheeseen.

Harmi että et osaa seurata keskustelua. Se auttaisi paljon siinä ettei niitä tarvitsisi vääntää sinulle rautalangasta.

09.10.2019 14:48:50
#257042 [+-] Piilota Suosittele

>>257040
Todella harmi. Olisit silti voinut kuitenkin nimetä edes yhden nimen. Tai sitten vaan myöntää että se oli vain oletus tai deluusio. Ilman mitään yhyyy oot väärässä.

09.10.2019 14:55:08
#257044 [+-] Piilota Suosittele

>>257042
Sori, mut ei vaan oo nimiä. En laittanut ylös. Yritän ensi kerralla olla tarkempi, sillä tarkoitukseni on mielyttää interwebissä sinua ja vain ja ainoastaan sinua ja tarpeitasi.

En usko, että netissä käymäni keskustelut ovat deluusiota. Onko tämä deluusiota? Ehkä tämä on. Ehkä oletkin vain kakkatahra housuissani, vaikka mielestäni kyllä pyyhin hyvin.

09.10.2019 15:20:13
#257059 [+-] Piilota Suosittele

>>257046
Tiedät kyllä mitä tarkoitin. Esim @Aivan olisi riittänyt hyvin.
>>257048
Oletko varma, että tiedät kritisoinnin ja vihaamisen eron? Olisin voinut uskoa, että vihaat gretaa, mutta nyt kun linkitit tuon ja sanoit, että putin vihaa gretaa hieman kyseenalaistan sen, että vihaatkohan sinäkään? Voisitko hieman kuvailla vihaasi gretaa kohtaan?

09.10.2019 15:30:04
#257066 [+-] Piilota Suosittele

>>257063
Menee vain siinä tapauksessa, että et edelleenkään ymmärrä mihin "olet väärässä" liittyi, joka ei taas ole enää minun ongelmani. Minulta on nimittäin rautalanka loppu.

09.10.2019 15:38:00
#257067 [+-] Piilota Suosittele

>>257066
Hienoa, mutta ensikerralla sitten tiedät, että myös luolaston hahmot ovat käytettävissä. Jotenkin muutenkin ajattelin, että aiot nimetä jotain luolastolaisia tai trumpin. Yllätyin kun et pystynyt nimetä ketään.

09.10.2019 17:25:53 | 17:26:41
#257102 [+-] Piilota Suosittele

>>257096
Alku Naurunappulan kuoleman jälkeen oli ihan ok. Osa nauriksen vanhoista käyttäjistä halusi uuden pesän temmeltää ja alussa ihmisillä oli hitunen hyvää tahtoja jäljellä ja kollektiivi panosti palvelun kehittämiseen. Nyt ollaan ajauduttu vittuilu-/uhkailu-/haistattelukulttuuriin.

Tärkeintä näyttäisi tällä hetkellä olevan poliittiset "huumorikuvat" ja kaikille vittuilu. Porukka jakautuu hiljaisempaan enemmistöön, muutamaan kovaääniseen maahanmuuttokriittiseen sekä pariin vassariin (joista yhtenä minä).

Naisia ei taida paljon olla ja porukka sikiääkin homoseksuaalisesti.

Osa on jo kyllästynyt ja lähtenyt, silloin tällöin joku harva saapuu uutena, mutta useimmat tunnukset taitavat olla vanhojen käyttäjien tuplia.

09.10.2019 18:00:55
#257112 [+-] Piilota Suosittele

Toki Trumputin voisi vähän selkeämpiä virkkeitä vetää ja saman asian tuoda siten esille.

Itse sisältöhän on sellaista, jota amerikkalaisena juuri haluaisin nähdä. Siinä on voimaa, uhoa, mahtipontista ja ylimielistä amerikkalaisuutta.

09.10.2019 18:21:30
#257130 [+-] Piilota Suosittele

>>257122 juuri näin, yksi lapsi käy itkemässä ilmiselvistä asioista maailman johtajille ja siitä tehdään kulttihahmo, todennäkösesti gretasta tulee ekoterroristi tulevaisuudessa sen vuoks

09.10.2019 18:24:53
#257134 [+-] Piilota Suosittele

>>257130
Noniin, eli et siis edes vihaa gretaa itsessään. Kuten en usko monen hänen kritisoijankan vihaavan. Tietysti jos siitä tulee joku ekoterroristi niin on myös syytä vihata itse gretaa, mutta vielä en näe ainakaan syytä.

09.10.2019 22:21:10
#257281 [+-] Piilota Suosittele

257010

Kukaan ei syyttänyt Trumpia siitä? Pääpaino oli tuossa miten käyttää itsestään raamatullisia jumalkuvauksia ja väittää tuhonneen Turkin (tai kenties jonkin muun maan, tulkinnanvaraista) talouden ennenkin.

Lukutaidolla ei tee mitään jos ei ole myös luetun ymmärrystä.

[ 35 viestiä | ]