Pödeläinen kysyy mitä Helsingissä tapahtuu Pödeläinen kysyy mitä Helsingissä tapahtuu
Mietintä myssy tiukkenee Mietintä myssy tiukkenee
Hunger games Hunger games
Niket rupes jahtaa Niket rupes jahtaa
Be our guest~ Be our guest~
Tehokkaampi jytky Tehokkaampi jytky
Keksin syönti-kone Keksin syönti-kone
Haaste luolastolaisille! Haaste luolastolaisille!
Viimeiset pokemon jutut Viimeiset pokemon jutut
Hypermielenkiintoinen tassu Hypermielenkiintoinen tassu
Muodon muutos Muodon muutos
Metsästys 100 Metsästys 100
Lady Gaga laskuissa Lady Gaga laskuissa
Kuiskista Kuiskista
Huora Huora
hörpsistä hörpsistä
Ikä on vain numeroita :D Ikä on vain numeroita :D
Pokemon sitä ja tätä 4 Pokemon sitä ja tätä 4
Kaunis itänaapurin neiti Kaunis itänaapurin neiti
Reitiltä eksyminen Reitiltä eksyminen
Harava kauniiseen käteen Harava kauniiseen käteen
R.I.P. Mark Hollis R.I.P. Mark Hollis
Ei sarjaa Ei sarjaa
Mutta kun töissä ei katso pippelityttöjä Mutta kun töissä ei katso pippelityttöjä
 805 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 08.10.2019 14:53:24
[ + 2 - | ]

Hengailee vaan

[35256] [tiedosto.png] [0.32 MB] [519x599] [] []
tiedosto.png

greta

(72)  · 

autisti

(21)  · 

silta

(24)
08.10.2019 21:49:32
#256782 [+-] Piilota Suosittele

En nyt tajua et miks tästä nyt tehään näin vitun iso asia. Vihanen lapsi joka on kattonu liikaa ympäristöpropaganadaa (nyt ympäristöpropagandalla meinaan huonosti ja yksipuoleisesti ja vähän todellista faktaa sisältävää paskaa jonka tarkoituksena on vaan pelotella ihmisiä. Enkä nyt myöskään meinaa etteikö ilmastonmuutokselle pitäisi tehdä jotain). Eka on ne ääliöt jotka pitää tota niin nerona ja marttyyrinä. Ja sit on se yks internet neckbeard äijä joka suuttuu vie homman liian pitkälle. Kyssatka ittenne kuoliaaks.

09.10.2019 00:11:57
#256848 [+-] Piilota Suosittele

>>256782
Gretaa aivopestään ja harjoitetaan, eli käytetään hyödyksi jonkun taholta saamaan julkisuutta. Julkisuuttahan se on kerännytkin, ja aika paljon. Negatiivista ja positiivista, eikä sen kaikki sanoma ole roskaa, vaikka lähes kaikki on.

[ 5 viestiä | ]