Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
Dobby Dobby
OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers OPETH's Mikael Åkerfeldt watches fan YouTube covers
Muutama webm 38 Muutama webm 38
nope <:3 nope <:3
Neuvosto-Puppe Neuvosto-Puppe
jeesus tulee ja rankaisee jeesus tulee ja rankaisee
MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----: MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----:
What are the orders, sir? What are the orders, sir?
Liian vaikeeta oppia Liian vaikeeta oppia
Välillä iloisiakin hetkiä Välillä iloisiakin hetkiä
:> :>
historia toistaa hyvin tutusti historia toistaa hyvin tutusti
töitä töitä
Ebin Ebin
syö paljon kuituja he sanovat syö paljon kuituja he sanovat
Isiksen paskat ryynit Isiksen paskat ryynit
Antero näkee taas Antero näkee taas
Nälkä Nälkä
mäk mäkkejä :3 mäk mäkkejä :3
Tuttu biisi Tuttu biisi
Halfway there Halfway there
lähdätään seikkailemaan :3 lähdätään seikkailemaan :3
Dacia ja Mercedes Dacia ja Mercedes
 1 007 näyttökertaa, 5 viestiä, 11.79 MB, 1 tiedosto, 27.09.2019 16:37:34
[ + 10 - | ]

Vanhoja vitsijä

[34834] [VID-20190927-WA0006.mp4] [11.79 MB] [1280x720] [] []

03.04.2020 07:30:09
#326485 [+-] Piilota Suosittele

Ah. Lasipullo cocista. Aivan eri maku kun muovi tai tölkkimallissa. Harmi vain nykyinen lasipullo on 2,5dl kun entinen oli 3,5dl.

[ 5 viestiä | ]