Jänis syö isoa porkkanaa ja sillä yks pitkä hius Jänis syö isoa porkkanaa ja sillä yks pitkä hius
Netistä käskettiin sisälle lämpimään Netistä käskettiin sisälle lämpimään
voe vittu fränklin voe vittu fränklin
nigeboxi nigeboxi
leslie nielsen leslie nielsen
meniköhä suoraa suonee meniköhä suoraa suonee
valupera tykittää valupera tykittää
vitu pistänkö vitu pistänkö
tintti ja kivapuhetta tintti ja kivapuhetta
Digimulkku Digimulkku
Ihana nainen Ihana nainen
Homerin huulet Homerin huulet
Ea-nāṣir, kusipäämulkku! Ea-nāṣir, kusipäämulkku!
Sallantautisia Sallantautisia
Hyhä asennus Hyhä asennus
Näin mitataan peenori Näin mitataan peenori
läskipaska söi kaiken läskipaska söi kaiken
Helppoo hommaa Helppoo hommaa
Hyvää huomenta Hyvää huomenta
Joka päivä on perjantai Joka päivä on perjantai
Puola Puola
Valupertin perjantai Valupertin perjantai
Legendaarista Legendaarista
mitä tuo on pumpannu oikee naamaasa mitä tuo on pumpannu oikee naamaasa
 672 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto, 26.09.2019 09:56:36
[ + 1 - | ]

YUP - Daavidin Fuzz


26.09.2019 09:57:10
#251284 [+-] Piilota Suosittele

Sanoin: "Menkää, täyttäkää maa"

Ja nyt ne toisillaan maatani lannoittaa
Siis parempi on kai vain yrittää unohtaa
Ja mikäs vuosituhansien kauheudet unohtumaan saa?
Se on...
Daavidin fuzz!

Vesissä syvissä, synkeissä seilasi
Herranne huoneen väki
Pian tohti jo tulla kohti kun
Rannalla minun näki
Ja vapahtaja jää, kun on päivän selvää
Että lapset kaipaa taas ymmärtäjää...
Hiestä kiillellen joukko siinä veneessä
Sousi
Kaks'kymmentä päätä laulunlyömää
Pokkas ja nousi...
Viritti epävireistä virttä juuri kun
Ahdistus täytti mun:
Daavidin fuzz! (2x)
Kun kerran kiljutte noin, taisitte
Luulla...
...Että veisuunvalitusta nyt
Tahtoisin kuulla?
Mutta toisin on: aina vie voiton
Kun kuulee soiton!
Daavidin fuzz! (2x)
Oi! Se soi!
Nyt taivas laulaa voi!

Viittätoista fuzzia on pyhimyksen
Poljettava
Jos hän mielii mirhamia päälleen
Ripoteltavaksi
Kyynelsilmin vaikka on se voimasointu
Soitettava
Jos on määrä miehen päästä
Kädekseni oikeaksi!
Kaksitoista kakaraa on paholaisen
Peiton alla
Kaksitoista änkkää paskaa, tietää
Joka veli, sisko
Vaikka neljän maine kiirii kamaralla
Avaralla
Yksikään ei heistä koskaan kivestä
Kitaraa kisko!

Ja harmaasta kivestä maan
Daavid käy omaansa ottamaan:
Ja alkaa soittaa...
Taivas laulaa voi, soi
Daavidin fuzz!
(2x)

Viittätoista fuzzia on pyhimyksen poljettava!
Viittätoista fuzzia on...
Viittätoista fuzzia on pyhimyksen poljettava!

Ja vaikka jokin soitin ehkä
Soida voi...
Miltei kuten hänen särönsäkin
Soi
Ei mikään soitin koskaan soida voi
Kauniimpana

Daavidin fuzz! (4x)

Oi! Se soi!
Nyt taivas laulaa voi!

[ 1 viestiä | ]