Repo mutta :D koirat ja kissat eivät näe tossa mitään väärää tai hauskaa.
Koira tulee joskus viereen pamauttamaan sellaset saatanalliset kaatopaikkapössyt kun syön, ja ihmettelee miksi kaikki siirtyivät olkkariin syömään. Kosto samassa mielessä ei auta.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Kisun rimpuiluteline
Limppu
ku ku kummitus :3
Hännät ovat vihollisiamme
Hiekkalaatikossa on hyvä hiljentyä :3
Biene joulutervehdys :3
Mine. >:3
leiki kanssani ihminen
PSYYKE, TÄNÄÄ O PERJANTAI
Moi, menen nogosille :3
Tuomitseva katse
Mr Murakka
Joulurauha >:3
SS Kitler
agressiivne kass
Tfw naisesi kääntelee kylkeä mutta et huomaa koska olet zen :3