elämä on kummaa elämä on kummaa
T♂rstai painit T♂rstai painit
Pahuus Pahuus
Sairaalastaja Sairaalastaja
Aivan varmasti oot Aivan varmasti oot
Netti väittää 10-v afgaania äidiksi Netti väittää 10-v afgaania äidiksi
polttoaine polttoaine
Juoma automaatti Juoma automaatti
huoli vakava huoli vakava
Yläkerran mulukut Yläkerran mulukut
uhriutuminen uhriutuminen
Rings of power Rings of power
punttikääpiö punttikääpiö
kaatui taivas niskaan kaatui taivas niskaan
HUI HAI! HUI HAI!
Paprika nom Paprika nom
Vaahtokarkit Vaahtokarkit
huhtasuo huhtasuo
Hinauspalvelu ryssä oy Hinauspalvelu ryssä oy
Huumeiden käyttöhuone Huumeiden käyttöhuone
Run Run
Ei oppi pahaa tee. Ei oppi pahaa tee.
Peloittava kunmitus Peloittava kunmitus
Mitä ystävää hylkäämään Mitä ystävää hylkäämään
 843 näyttökertaa, 10 viestiä, 6.79 MB, 1 tiedosto, 04.09.2019 19:24:23
[ + 8 - | ]

Rikasti kamerakulttuurin

[33972] [tiedosto.gif] [6.79 MB] [375x218] [] []
tiedosto.gif

varas

(150)  · 

kamera

(43)
05.09.2019 15:50:29
#243494 [+-] Piilota Suosittele

>>243446 koska paskavittusuomirassissmi

On noi niin sulosia näissä kaiken maailman ”elämä lapselle” konserteissa yms ku afrikan lapsi sanoo haastattelussa haluavansa aikuisena lääkäriksi ni julkkisjaastattelija itkee et miten ihanaa. Menis jonneki Varissuolle haastatteleen mustalaista ni tuskin nekään sanoo et haluaa myymälävarkaaks ja silti sellaseks päätyy

29.11.2020 16:19:27 | 16:19:44
#414452 [+-] Piilota Suosittele

>>414433
BRRH! 😝 Yhellä nistikaverilla joka kuoli 15 vuotta sitten sattui olemaan uusi kamera, ja mulla siihen laturi. No mulla oli juuri hävinnyt ihan samanlainen kamera, mutta mulla oli siihen silti aina laturi.

Kuinka tollo pitää olla, että tajuaa vasta kuukauden päästä kun kaveri on jo kuollut että hetkinen... 🤔

habs_ , niin tollo pitää olla kuin habs_

[ 10 viestiä | ]