Synnyt syvät Synnyt syvät
Yläfemma Yläfemma
Mainontaa Mainontaa
Kansikuvia 50- ja 60-luvulta Kansikuvia 50- ja 60-luvulta
Norjalainen kynttilä Norjalainen kynttilä
jännän äärellä jännän äärellä
Tarkka kaavio Tarkka kaavio
Jeesus tuomitsee Jeesus tuomitsee
mämmi mämmi
Avulias natsi Avulias natsi
hyvät käytöstavat xD hyvät käytöstavat xD
orkuttaa orkuttaa
BR♂THER 3 BR♂THER 3
Toinen maailmansota Toinen maailmansota
ruokinta ruokinta
necrofilia necrofilia
got so far got so far
kauppias hoitaa homman kauppias hoitaa homman
1 1
Jonkun piti tääkin vääntää Jonkun piti tääkin vääntää
Niin hyvää puujalkaa Niin hyvää puujalkaa
Shhhiiieeeet Shhhiiieeeet
Kaljantai Kaljantai
Lokinkivittäjät Lokinkivittäjät
 1 173 näyttökertaa, 13 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto, 17.08.2019 11:56:56
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 17.08.2019.

maltillinen ilmastointi

[33261] [0.png] [1.42 MB] [1080x951] [] []
0.png

tietokone

(103)  · 

atk

(34)  · 

kori

(42)
17.08.2019 12:27:55
#236722 [+-] Piilota Suosittele

tossa voi jopa olla huonompi tuuletus kun suljetussa kotelossa koska ilmavirta ei kulje hallitusti koneen läpi vaan puhaltaa vaan vähän miten sattuu osien päälle

17.08.2019 14:19:33
#236787 [+-] Piilota Suosittele

236763 näinhän custom loopin rakentajat sen yleensä tekee, hyvät pumput tosin on melko kalliita aina, paska ei jaksa pumpata ja on äänekäs, vuototakuutakaan niissä ei yleensä ole.

18.08.2019 09:26:30 | 09:28:39
#237088 [+-] Piilota Suosittele

236810 toi on kyllä ihan vesipumppu (huomaa tuo pumppuosa moottorin kyljessä) toki jotkut aggregaatit näyttää samanlaiselta ihan ymmärrettävä virhe. Ja en kyllä itekkään löytäny mitään tietokoneen vesijäähyyn sopivaa pumppua motonetin sivuilta. Mut joo löytyy niitä muualtakin.

19.08.2019 14:42:46 | 14:43:42
#237436 [+-] Piilota Suosittele

236814 millä vitulla saat tosta aggrekaatin? :D


Edit: näemmä joku olikin jo huomauttanut asiasta. Pahoittelut

[ 13 viestiä | ]