Nää on niin hienoo. Yks mikä on suomessa kanssa todella kaunista niin tietyömaiden vihaaminen. Ymmärrän kyllä jos siellä on joku NCC kolmatta viikkoa samalla pätkällä tekemässä paskaa lisua, mutta jos kuitenkin tarkotus olisi sitä päivittäistä työmatkaan helpottaa niin ei ne ukot siellä vittuillakseen ole aamu kuudelta krapulassa 180 astaisen bitumin päällä helteessä.
[
11 viestiä
|
]
⭰
Hyvää kesää pyöräilijöille
Chad niilo
Liian kiire kaljakauppaan
pyöräilijäsammakko
Pyöräilijä
Meme IRL
Pyörähippi ei ymmärrä
Liikennesäännöt ei koske pyöräilijöitä
Totta ainakin Helsingissä
Koiraa tervehtimään
Jeremy Clarkson pyöräilijöistä, noista teiden parasiiteista
ja kaikilla oli niin mukavaa
Kun ammattikuski tekee töitä, niin muut voi koputella autoa