Polseviikki tulloo venäjältä ja haluaa tuhota ristinuskon! Polseviikki tulloo venäjältä ja haluaa tuhota ristinuskon!
Bilepaatti! Bilepaatti!
liukumäki liukumäki
Kissakyyti :3 Kissakyyti :3
hehe transut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hehe transut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Natsineekeri Natsineekeri
Uusin poppaskonsti testosteronitasojen nostamiseen Uusin poppaskonsti testosteronitasojen nostamiseen
epidemia epidemia
finally finally
Jekku Jekku
Rynkkäjynks! Rynkkäjynks!
Joulua Joulua
Grillausta Grillausta
mamujen hiekkaveistos mamujen hiekkaveistos
Antifa avautuu juuristaan Antifa avautuu juuristaan
Jeesus on kuningas ja Trump on vaan Jeesuksen lammas Jeesus on kuningas ja Trump on vaan Jeesuksen lammas
simo silmu simo silmu
Kinkkurulla Kinkkurulla
Auttakaa, mä oon sokee ja ehkä neekeri Auttakaa, mä oon sokee ja ehkä neekeri
Vilimejä Vilimejä
paint joulukalenteri kuukku 21, paint joulukalenteri kuukku 21,
Valistunut kansalainen joka tiesi jo vuosi sitten Valistunut kansalainen joka tiesi jo vuosi sitten
Iiris unohtaa intersektionaalisen feminismin Iiris unohtaa intersektionaalisen feminismin
Filippiinihoitsuja tulossa Filippiinihoitsuja tulossa
 1 771 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 27.07.2019 12:34:01
[ + 9 - | ]

Näistäkö niitä klapeja tehdään?

[32578] [0.jpg] [0.16 MB] [777x1280] [] []
0.jpg

tyttö

(452)  · 

brunette

(16)  · 

puu

(105)  · 

halko

(5)  · 

klapi

 · 

minishortsit

 · 

tissit

(1672)
27.07.2019 16:47:19
#230891 [+-] Piilota Suosittele

230846

Parempi lauta ku läski, ja tuosta puusta ei tehdä lautoja tai lankkuja.

>>230880
Harjoittelu on hauskaa. Pitäähän sitä harjoitella että osaa sitte tehä ;)

27.07.2019 16:57:33
#230898 [+-] Piilota Suosittele

230895

Koska se on kierompi kuin kyrpäni.

Sitten kun tarvitaan laatupuuta esim todella kalliisiin huonekaluihin, sahataan omenapuista ja pihlajoistakin vähän lyhkäsempää pätkää. Pari puuta pilkottu ja halottu polttopuiks. Vittu se on kun metallia nakertaisi.

Nää hippisuunnittelijat maksaa kovan hinnan 1-2m lankuista huonekaluihinsa. En jaksanu siihen ryhtyä.

27.07.2019 18:04:23
#230938 [+-] Piilota Suosittele

230901

Saa. Ei vaan kovin pitkiä, ja jos sä nyt kasaat huonekalun käsipelillä tilaustyönä, niin pitäähän sen kestää, etkä tarvitse 2,4m standardilankkuja.

Todella paljon kestävämpää kuin esim (järjestyksessä kovimpaan) koivu-tammi-pihlaja ..sit se omenapuu.

Usein ne mitkä kaadetaan ovat sisältä mätiä tai muuten rikki, mutta oksista saa lujaa puuta.

230907

Höylääminen on kivaa puuhaa

On. Myös puun työstäminen on ihan ok jos löytyy sopiva kolo.

27.07.2019 18:09:02 | 18:09:21
#230940 [+-] Piilota Suosittele

>>230938

Haluamatta aiheuttaa ylenmääräistä ptsd:tä niin eikö se kolo ole yleensä ongelmakohta?

Saattaa pilata hyvän jutun myöhemmin jos pihkaantuu paskanmallisesti myöhemmin?

Omenapuinen pöytä olisi kyllä hieno, senkun etsais kunnolla niin ai-jai-jai mikä sentteripiece olkkariin.

27.07.2019 22:23:30
#231007 [+-] Piilota Suosittele

>>230940
Jos nyt sitten ihan kirjaimellisesti puhutaan, niin meni taas eilen oksan takia 20 min irrotella sitä halkasuautomatiikasta kun ne oksaset puut on niitä kolosia, ja tää isompi jäi jumittamaan.

Öljyä, lekaa, kautakankea ja halkasua edestakas.. siinä meneepi hermo vaikka olikin vain 30°C mutta kun ei tuullut ja aurinko porotti niskaan.

[ 7 viestiä | ]