image image
Tiedemiehet ovat löytäneet syyn antisemitismiin: Juutalaiset Tiedemiehet ovat löytäneet syyn antisemitismiin: Juutalaiset
Be who you are <3 Be who you are <3
alone luolasto alone luolasto
Nuole sitä persettä piski. Nuole sitä persettä piski.
Schnibben Schnabben Schnibben Schnabben
Idiootit vaatii 🤣 Idiootit vaatii 🤣
maito loppu maito loppu
sammunut terroristi sammunut terroristi
Faceapp Iida Faceapp Iida
Suomi on neekerin paratiisi Suomi on neekerin paratiisi
seitsemäs ulottovuus seitsemäs ulottovuus
Nyt loppu huumorintaju Nyt loppu huumorintaju
Kuitti viime viikonlopulta Kuitti viime viikonlopulta
Kenway IRL Kenway IRL
Tissit Tissit
Vanhoja poikia viiksekkäitä Vanhoja poikia viiksekkäitä
Paina tää jo kaaliis saatanan juutalainen runkkari Paina tää jo kaaliis saatanan juutalainen runkkari
Kuinka napata neekeri? Kuinka napata neekeri?
rick roll rage rick roll rage
Kuulostaa rokotevastaiselta Kuulostaa rokotevastaiselta
Mainos Mainos
Family Feud Family Feud
Jois sata prossasta syanidia Jois sata prossasta syanidia
 1 774 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 27.07.2019 12:34:01
[ + 9 - | ]

Näistäkö niitä klapeja tehdään?

[32578] [0.jpg] [0.16 MB] [777x1280] [] []
0.jpg

tyttö

(452)  · 

brunette

(16)  · 

puu

(105)  · 

halko

(5)  · 

klapi

 · 

minishortsit

 · 

tissit

(1672)
27.07.2019 16:47:19
#230891 [+-] Piilota Suosittele

230846

Parempi lauta ku läski, ja tuosta puusta ei tehdä lautoja tai lankkuja.

>>230880
Harjoittelu on hauskaa. Pitäähän sitä harjoitella että osaa sitte tehä ;)

27.07.2019 16:57:33
#230898 [+-] Piilota Suosittele

230895

Koska se on kierompi kuin kyrpäni.

Sitten kun tarvitaan laatupuuta esim todella kalliisiin huonekaluihin, sahataan omenapuista ja pihlajoistakin vähän lyhkäsempää pätkää. Pari puuta pilkottu ja halottu polttopuiks. Vittu se on kun metallia nakertaisi.

Nää hippisuunnittelijat maksaa kovan hinnan 1-2m lankuista huonekaluihinsa. En jaksanu siihen ryhtyä.

27.07.2019 18:04:23
#230938 [+-] Piilota Suosittele

230901

Saa. Ei vaan kovin pitkiä, ja jos sä nyt kasaat huonekalun käsipelillä tilaustyönä, niin pitäähän sen kestää, etkä tarvitse 2,4m standardilankkuja.

Todella paljon kestävämpää kuin esim (järjestyksessä kovimpaan) koivu-tammi-pihlaja ..sit se omenapuu.

Usein ne mitkä kaadetaan ovat sisältä mätiä tai muuten rikki, mutta oksista saa lujaa puuta.

230907

Höylääminen on kivaa puuhaa

On. Myös puun työstäminen on ihan ok jos löytyy sopiva kolo.

27.07.2019 18:09:02 | 18:09:21
#230940 [+-] Piilota Suosittele

>>230938

Haluamatta aiheuttaa ylenmääräistä ptsd:tä niin eikö se kolo ole yleensä ongelmakohta?

Saattaa pilata hyvän jutun myöhemmin jos pihkaantuu paskanmallisesti myöhemmin?

Omenapuinen pöytä olisi kyllä hieno, senkun etsais kunnolla niin ai-jai-jai mikä sentteripiece olkkariin.

27.07.2019 22:23:30
#231007 [+-] Piilota Suosittele

>>230940
Jos nyt sitten ihan kirjaimellisesti puhutaan, niin meni taas eilen oksan takia 20 min irrotella sitä halkasuautomatiikasta kun ne oksaset puut on niitä kolosia, ja tää isompi jäi jumittamaan.

Öljyä, lekaa, kautakankea ja halkasua edestakas.. siinä meneepi hermo vaikka olikin vain 30°C mutta kun ei tuullut ja aurinko porotti niskaan.

[ 7 viestiä | ]