Taikuutta :3 Taikuutta :3
Maailman valtias Maailman valtias
kantasuomalaisilla miehillä ei olekkaan tällaista ;D ;D kantasuomalaisilla miehillä ei olekkaan tällaista ;D ;D
Pari kuvaa vain Pari kuvaa vain
;D;D ;D;D
Aamiainen osa 236 Aamiainen osa 236
Taas Marinaa. Taas Marinaa.
kossun voima kossun voima
Hupsista.. Hupsista..
Parit videot Parit videot
En ota kantaa En ota kantaa
pyllyy ^^ pyllyy ^^
Ihana nainen Ihana nainen
Työntäkää perseeseenne ne Sanna Marinin aamupalat vitun palikat Työntäkää perseeseenne ne Sanna Marinin aamupalat vitun palikat
Seksiä Seksiä
Turvallinen Suomi takaisin lapsille Turvallinen Suomi takaisin lapsille
Uamee - Kolya Uamee - Kolya
Mikähän vamma Marialla on? Mikähän vamma Marialla on?
Vihervasemmistoantifat Vihervasemmistoantifat
HMS Victory, miehistöä noin 900 HMS Victory, miehistöä noin 900
Hyvä kymysys Hyvä kymysys
Oikeistofoorumilla ihannoidaan terrorismia.. Oikeistofoorumilla ihannoidaan terrorismia..
Kun mä rupesin ryyppäämään Kun mä rupesin ryyppäämään
Sananvapaus, mitä persutkin ihailevat Sananvapaus, mitä persutkin ihailevat
 766 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 21.07.2019 17:46:18
[ + 3 | ]

Kurks

[32411] [0.jpg] [0.08 MB] [640x480] [] []
0.jpg

kissa

(5207)  · 

tyyny

(30)  · 

koppa

(6)  · 

katse

(63)  · 

vivamort

(152)
22.07.2019 21:45:53
#229370 [+-] Piilota Suosittele

>>229329
Rontilla paistaa kylkiluut vaikka se syö kuin sika. Älyttömiä määriä, mutta toisaalta se juoksee aivan halvatunmoisia lenkkejä joka päivä vaikka ois 35°C. Koiria ei sais nyt pitää vapaalla, mutta ei tuolla keskellä korpea tai mökillä kukaan siitä valita.

Lasketaan se aina yksityisellä tiellä vapaaksi eikä se mihinkään karkaile. Ainakaan pidemmäksi aikaa.

Aavistaa että sinne jääpi jos kauemmas menee :D

23.07.2019 01:58:29
#229432 [+-] Piilota Suosittele

>>229383
Sehän siinä on että jos saa vainun, se ei tottele mitään. Sitten kun sen saa kolmen miehen voimin keskelle, niin joku nappaa nopeasti liiveistä kiinni, ja Rontti saa kurinpalautuksen.

Ihmisten ilmoilla sitä ei ole tarvetta käyttää. Noh, ehkä kotona :D

Todella kovatahtonen mulkku ja ilkeä peto se on välillä, mutta silti "laumallensa" hyvin kiltti :3

23.11.2020 15:58:58
#412256 [+-] Piilota Suosittele

>>412175

Anteeksi kamalasti Vivis ;____; Mutta kun olet semmoinen ihanan behmoisa superbaijattava lötkömötkö :333 Ja joskus vähän karvamato ;3 Ja näköjään myös tarkkaavainen tonttuvahti :3

Ja superbörheä tyynyn takana duimisdelija ;3 <3

[ 8 viestiä | ]