Perjantai :) Perjantai :)
Kuinka olla rokkitähti Kuinka olla rokkitähti
lohikäärme lohikäärme
Mustalaiset keppostelee Mustalaiset keppostelee
Räbläilyä Räbläilyä
meillä taitaa olla sama suunta meillä taitaa olla sama suunta
Sori jos reposin taas Sori jos reposin taas
tyttöjen touhuja tyttöjen touhuja
Toimii (joskus) Toimii (joskus)
GTA GTA
Roopen sotamuistelmat Roopen sotamuistelmat
hoitsu hoitsu
60-luvun piironki 60-luvun piironki
semmosta semmosta
Rrrrikolllisiaaa prkl Rrrrikolllisiaaa prkl
xdxd xdxd
ihana nainen ihana nainen
Jutkut jutkuilee Jutkut jutkuilee
Asiat törkeysjärjestykseen Asiat törkeysjärjestykseen
ihania naisia <3 ihania naisia <3
Duunaripuolue Duunaripuolue
mörgö mörgö
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Muutama kuva 6. Muutama kuva 6.
 1 088 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 15.06.2019 22:11:56
[ + 6 | ]

RYYbS

[30784] [0.jpg] [0.11 MB] [684x810] [] []
0.jpg

aku ankka

(269)  · 

ryys

(9)  · 

ryybs

(5)  · 

karjala

(23)  · 

olut

(237)
16.06.2019 01:09:35
#214514 [+-] Piilota Suosittele

>>214496 Kyllä sitä "arjalaista" kylmänä hätätilanteessa juo, mutta en kyllä vielä ole itse sitä A-versiota maistanu. Onkohan ne yhtään petrannu siihe? Pirkan musta tölkki on valovuosia parempaa kuin se sinisen tölkin nakkipakettimehu.

[ 3 viestiä | ]