ping pong ping pong
kauneusunilla :3 kauneusunilla :3
Mustat eivät ole ongelma Mustat eivät ole ongelma
ulkoilua :3 ulkoilua :3
Maailmanvalta ja yleistieto.. Maailmanvalta ja yleistieto..
brandy talore brandy talore
Sitku sun työpäivä on ohi Sitku sun työpäivä on ohi
heloust heloust
raptori live raptori live
Ettäs tiedätte !!!!!!!!!!!!!!!!! Ettäs tiedätte !!!!!!!!!!!!!!!!!
Valo illanhämärässä Valo illanhämärässä
Shiieeeett kakku Shiieeeett kakku
Viisut -76 Viisut -76
musta aukko musta aukko
suihin ottoa suolenpäästä suihin ottoa suolenpäästä
cat a pult :3 cat a pult :3
Bongattua Bongattua
Texas Man Texas Man
hyvä arvostelu hermanni hyvä arvostelu hermanni
Nostetaan veroja? Nostetaan veroja?
VapaudenPuolesta_marssi_HKI_20.03.2021 VapaudenPuolesta_marssi_HKI_20.03.2021
huono ajoitus huono ajoitus
little snake <: (Western Hognose) little snake <: (Western Hognose)
jellona juo kusta jellona juo kusta
 904 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 11.06.2019 21:57:24
[ + 8 | ]

kesän merkki

[30633] [0.jpg] [0.05 MB] [729x903] [] []
0.jpg

mr_pihvi

(25)  · 

juoppo

(87)  · 

puli

 · 

kesä

(48)  · 

olut

(237)
24.05.2020 09:28:15
#346233 [+-] Piilota Suosittele

Olis hyvä kun aina aamuisin ; illalla kiertäis kaikki torit ja puistot sammuneiden deekujen lakaisu auto joka kauhois noi denat lavalle ja kuskais vaikka tarastenjärven käsittelyasemalle. Ei meinaan poliisia näköjään kiinnosta poistaa puistossa lähes 24/7 roikkuvaa örinälaumaa joka poistuu paikalta vain hakeakseen *evästä*, mennäkseen pusikkoon paskalle tai kuselle (kaikkien näkyvillä), tai sateen yllättäessä viereisen leikkipuiston katosten alle tai ostarin sisään mistä vartijat antaa porukalle hetkessä lähdöt kun eivät osaa käyttäytyä.

[ 2 viestiä | ]