Tatskaesittely Tatskaesittely
Ihana nainen Ihana nainen
Ikeadåsh Ikeadåsh
Spurdo pyörii taas Spurdo pyörii taas
Poikuuden menetys osa 3 Poikuuden menetys osa 3
putoaminen putoaminen
emma emma
Slayjer and pals Slayjer and pals
Ihan tuli tippa linssiin Ihan tuli tippa linssiin
tanssi tanssi
neekeri neekeri
Silimien välliin Silimien välliin
tyhjäpää tyhjäpää
Se mikä ei tapa.. Se mikä ei tapa..
Helevetin UPS Helevetin UPS
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Voileipää, saatana! Voileipää, saatana!
Pilapiirros Pilapiirros
kirjolohi kirjolohi
Paini on homojen hommaa. Paini on homojen hommaa.
Poikuuden menetys Poikuuden menetys
hieroi tuttavuutta hieroi tuttavuutta
Tyhmä iinee Tyhmä iinee
Kaasua Komisaario Pepponen Kaasua Komisaario Pepponen
 1 131 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.56 MB, 1 tiedosto, 08.06.2019 21:13:39
[ + 3 | ]

Kuvakommentti

[30535] [tiedosto.gif] [2.56 MB] [448x246] [] []
tiedosto.gif

gordon ramsay

(15)  · 

ei

(149)  · 

ramsay

(5)  · 

pettynyt

(5)
09.06.2019 22:03:50
#212359 [+-] Piilota Suosittele

>>212023

Tooosi tv ei ole lähelläkään. Putosi täydellisesti kun katsoin joskus kaverilla eräjorma-vai mikä se oli videon kuusamosta. Olivat 0-asteisella lumella josta näki, että vesi tipahtelee kuusen oksista. Samalla jannut selittivät, että tämä -30 pakkanen tappaa sinut nopeasti jos et nyt osaa punoa oksista laavua.

Jenkkilään menee todellakin kaikki kaupaksi. Saa olla mitä paskaa vain. Vähän ääni-efektiä ja viuhahdusta samasta kohdasta 10 kertaa niin se on myyty. Jenkkien tekemän vitun dokkarit toimivatg samalla tavalla. Onneksi niitä ei ole pakko katsoa.

10.06.2019 06:59:41
#212394 [+-] Piilota Suosittele

>>212359
vesi tipahtelee kuusen oksista. Samalla jannut selittivät, että tämä -30 pakkanen tappaa sinut nopeasti

:D

Vähän ääni-efektiä ja viuhahdusta samasta kohdasta 10 kertaa

Se vähän vituttaa kun se dokkari pitää vääntää aina 40 minuuttiseks kertomalla asiat uudelleen ja uudelleen. 15min ois ihan tarpeeksi, ja nyt Discovery vai Historic Channelkö se oli on sortunut samaan.

Dramatisointia.

Avara Luonto on ihan jees :)

09.12.2020 19:27:01
#418236 [+-] Piilota Suosittele

>>212394
kertomalla asiat uudelleen ja uudelleen.

Näin saadaan vähällä paljon sisältöä. Ja jenkeissähän on mainoksia kolmen minuutin välein, niin voi jäähä joku pätkä näkemättä, mutta enempi epäilen kyseisen kansakunnan lähimuistin pettämistä...

[ 4 viestiä | ]