Poterokoira Poterokoira
Siig hail Siig hail
Viisas mies Viisas mies
Challenge accepted Challenge accepted
BAKE IT, BAKE IT GOOD BAKE IT, BAKE IT GOOD
Only the dead can know peace from this evil O_O Only the dead can know peace from this evil O_O
Slobo ottaa huikkaa Slobo ottaa huikkaa
Kiitos Keke Rosberg 1978-1986 Kiitos Keke Rosberg 1978-1986
Kristen bell Kristen bell
Tämä vessa on varattu! Tämä vessa on varattu!
Älykkyytesi vetää mua puoleesi... Älykkyytesi vetää mua puoleesi...
Passiivis-aggressiivista käytöstä Passiivis-aggressiivista käytöstä
Sillon ku miä olin nuari Sillon ku miä olin nuari
Räjähdi Räjähdi
Suomi 100 Suomi 100
No sori etten oo pahoillaan No sori etten oo pahoillaan
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2
Pileet pystyyn Pileet pystyyn
tissit mainittu tissit mainittu
Ikuinen taistelu - >:3 vs. :3 Ikuinen taistelu - >:3 vs. :3
Eläinten vaistot Eläinten vaistot
Täs pitää tietää biisin nimi Täs pitää tietää biisin nimi
ruoka suositukset ruoka suositukset
HAI DOMO Very angry virtual yuutubah Kizuna AI~desu HAI DOMO Very angry virtual yuutubah Kizuna AI~desu
 1 132 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.56 MB, 1 tiedosto, 08.06.2019 21:13:39
[ + 3 | ]

Kuvakommentti

[30535] [tiedosto.gif] [2.56 MB] [448x246] [] []
tiedosto.gif

gordon ramsay

(15)  · 

ei

(149)  · 

ramsay

(5)  · 

pettynyt

(5)
09.06.2019 22:03:50
#212359 [+-] Piilota Suosittele

>>212023

Tooosi tv ei ole lähelläkään. Putosi täydellisesti kun katsoin joskus kaverilla eräjorma-vai mikä se oli videon kuusamosta. Olivat 0-asteisella lumella josta näki, että vesi tipahtelee kuusen oksista. Samalla jannut selittivät, että tämä -30 pakkanen tappaa sinut nopeasti jos et nyt osaa punoa oksista laavua.

Jenkkilään menee todellakin kaikki kaupaksi. Saa olla mitä paskaa vain. Vähän ääni-efektiä ja viuhahdusta samasta kohdasta 10 kertaa niin se on myyty. Jenkkien tekemän vitun dokkarit toimivatg samalla tavalla. Onneksi niitä ei ole pakko katsoa.

10.06.2019 06:59:41
#212394 [+-] Piilota Suosittele

>>212359
vesi tipahtelee kuusen oksista. Samalla jannut selittivät, että tämä -30 pakkanen tappaa sinut nopeasti

:D

Vähän ääni-efektiä ja viuhahdusta samasta kohdasta 10 kertaa

Se vähän vituttaa kun se dokkari pitää vääntää aina 40 minuuttiseks kertomalla asiat uudelleen ja uudelleen. 15min ois ihan tarpeeksi, ja nyt Discovery vai Historic Channelkö se oli on sortunut samaan.

Dramatisointia.

Avara Luonto on ihan jees :)

09.12.2020 19:27:01
#418236 [+-] Piilota Suosittele

>>212394
kertomalla asiat uudelleen ja uudelleen.

Näin saadaan vähällä paljon sisältöä. Ja jenkeissähän on mainoksia kolmen minuutin välein, niin voi jäähä joku pätkä näkemättä, mutta enempi epäilen kyseisen kansakunnan lähimuistin pettämistä...

[ 4 viestiä | ]