Kiva kaveri Kiva kaveri
Pelastustilanne Pelastustilanne
Kalalla Kalalla
Alien Alien
Isät ja pojat leikkimässä Isät ja pojat leikkimässä
Nakuankka kaupungilla 2 Nakuankka kaupungilla 2
Sigma male Sigma male
Hyvä harrastus Hyvä harrastus
Pelataas vähän. Pelataas vähän.
Strigoi Strigoi
Ostin veneen Ostin veneen
Jösse Järvenpää: Yksinäinen Juoppo Jösse Järvenpää: Yksinäinen Juoppo
Nuuskamulkkunen Nuuskamulkkunen
Suklaata Suklaata
Nettikissa 3 Nettikissa 3
FBI russia FBI russia
Leikin jälkeen mäkkiä ja pepsi max Leikin jälkeen mäkkiä ja pepsi max
Kenway töissä 2 Kenway töissä 2
Paskan jallitus Paskan jallitus
Hiljaa saatana Hiljaa saatana
Salamurha Intiassa Salamurha Intiassa
@Digimummo nauraa sun kyrvälle @Digimummo nauraa sun kyrvälle
Funny how? Funny how?
hapsi suihkussa hapsi suihkussa
 875 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 07.06.2019 10:33:13
[ + 4 - | ]

Poliisi

[30463] [poliisi+sanoo+lapsenraiskaus+ei+saa+keskeyttaa.png] [0.22 MB] [506x306] [] []
poliisi+sanoo+lapsenraiskaus+ei+saa+keskeyttaa.png

07.06.2019 10:55:55 | 10:56:11
#211272 [+-] Piilota Suosittele

>>211267
Kuva on neljä vuotta sitten esitetystä YLE:n haastattelusta (räppäri Steen1 mukana) jossa käsiteltiin katujengejä.

Tekstiä en löytänyt sen paremmin Taposen twiiteistä, kuin googlettamallakaan.

07.06.2019 10:59:35
#211276 [+1] Piilota Suosittele

>>211272
Täs pitäs tietää että kysyin lähteitä lähettäjältä, en joltain jäbältä joka tuskin löytää yhtään mitään ainakaan jos se on omaa agendaa vastaan.

07.06.2019 11:02:06
#211278 [+-] Piilota Suosittele

>>211276
Täs pitää tietää että mua ei kiinnosta mitä sä haluat sekä se, että jumankekalta et lähteitä saa sekä myös se, että minä en totuutta pelkää kuten sinä tai kuvan lähettänyt pelle.

07.06.2019 12:43:15
#211296 [+1] Piilota Suosittele

>>211286
En mä olettanukkaan, että suora lainaus. Mutta onhan toi nyt aivan helvetin kaukaa haettu. Mutta joo, siis olisin odottanu jotain pikkasen lähempää ei-suoraa lainausta :D

07.06.2019 13:45:34 | 13:49:16
#211310 [+-] Piilota Suosittele

>>211292
En tiedä minkä tasoisesta dysleksiasta kärsit, mutta ainakin meikäläiselle kommentti:

- "Lapsenraiskaus ei voi eikä saa olla syy keskeyttää turvapaikkahakuprosessia"

on sisällöllisesti (ja käytännössä kaikilla muillakin tarkastelutavoilla) täysin erilainen kuin kommentit:

- "päinvastoin, ihmisiä pitää motivoida pysymään koulunpenkillä - oli kyseessä lapsi tai aikuinen"
tai
- "hyvää oppi tekee terroristillekin! Saattaa näköala laajentua ja suvaitsevaisuus lisääntyä!"

Mutta olishan se tosi ylläripylläri jos joku maahanmuuttoa vastustava hörhö osaisi edes lukea.

07.06.2019 14:22:55 | 14:57:14
#211323 [+-] Piilota Suosittele

>>211317
Oisko sulla parempi nimi tyypille, joka tahallaan ymmärtää tekstit ennakkokäsityksiään vahvistavasti?

ps. sun kannattaa mennä jonnekkin muualle paheksumaan käytettyä kieltä. Tällä on ihan normaalia että minä olen idiootti suvakkihomo ja jumankekka synnytyksessä hapenpuutteesta kärsinyt koulupudokas

[ 12 viestiä | ]