Teräsmies Teräsmies
Käärmestäjä Käärmestäjä
Onko nyt aihetta paniikkiin? Onko nyt aihetta paniikkiin?
Sotasuunnitelma Sotasuunnitelma
asd asd
Etane Etane
Pikku Gondola Pikku Gondola
höhöö höhöö
Kartellikamut Kartellikamut
Unelmoija Unelmoija
Anteeksi Anteeksi
fistaus fistaus
Yksinäiset Vuoret Yksinäiset Vuoret
Pärssinen Pärssinen
tervehdys tervehdys
Perulaistyty :3 Perulaistyty :3
tuhmeliini tuhmeliini
depression solitude hikikomori death depression solitude hikikomori death
Iphonen omistajat Iphonen omistajat
Juutalainen Juutalainen
Paranoidit skitsofreenikot Paranoidit skitsofreenikot
kulta-jaska kulta-jaska
Spontaani syttyminen Spontaani syttyminen
Suomalaisten syytä t. allahisti Suomalaisten syytä t. allahisti
 709 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 04.06.2019 15:12:44
[ + 4 - | ]

Tykkään pakkausmuroista!

[30339] [I_Love_Packing_Peanuts.jpg] [0.07 MB] [600x800] [] []
I_Love_Packing_Peanuts.jpg

kissa

(5209)  · 

sähköinen

 · 

lelu

(92)
04.06.2019 16:41:05
#210217 [+-] Piilota Suosittele

>>210206
Pakkaus maapähkinät tai pakkaus popcorn. Tai ne sellaset pitkulaiset pakkaus nuudelit. En tiiä kyl mitkä o oikeesti suomeks :D Ite sanonu valkosiks pakkaus styroksi hässäköiks.

[ 5 viestiä | ]