Nolo Nolo
Nakuankka veneilemässä Nakuankka veneilemässä
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
nätti tyttö nätti tyttö
Muutama kuva 20. Muutama kuva 20.
Opetti estämään raiskauksen Opetti estämään raiskauksen
Bottom Gear Bottom Gear
Persut Persut
kemin kaaleet kemin kaaleet
Talibanistaja Talibanistaja
Pasi Viheraho Pasi Viheraho
Ikellä jäänyt lääkärileikit päälle Ikellä jäänyt lääkärileikit päälle
Asiantuntemus ja korruption yksi tapa. Asiantuntemus ja korruption yksi tapa.
Et laita sitä koronarokotetun verta Et laita sitä koronarokotetun verta
Justiinsa Justiinsa
Siunattu hulluus Siunattu hulluus
Hyvin hoidettu pojat Hyvin hoidettu pojat
Rasahdus maksimus Rasahdus maksimus
Kunniamerkki Kunniamerkki
**Varoitus herkille - Parodia** **Varoitus herkille - Parodia**
Kohderyhmät Kohderyhmät
Silimien välliin Silimien välliin
Masennustaja piirtää osa 2. Masennustaja piirtää osa 2.
Huutista! Huutista!
 1 012 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.31 MB, 1 tiedosto, 02.06.2019 11:47:27
[ + 3 | ]

Erilaista raiskausta

[30275] [0.mp4] [1.31 MB] [640x360] [] []

raiskaus

(91)  · 

islam

(207)  · 

ählämi

(129)  · 

suvakit

(201)  · 

sdp

(559)  · 

vihreät

(423)  · 

vassarit

(109)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

sharia

(47)  · 

rättipää

(36)  · 

hiekkaneekeri

(48)  · 

pedofiili

(90)  · 

pedofilia

(20)  · 

ahmed al-raiskhar

(33)  · 

vuohennussija

(19)  · 

demarit

(141)  · 

aakkoslauma

(120)  · 

koraani

(25)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

matu

(85)  · 

mamu

(210)  · 

loinen

(125)
02.06.2019 16:17:57
#209588 [+-] Piilota Suosittele

Silmänsä sulkevat länkkärit ovat olleet liian pitkään ilman sotia ja ongelmia. Ihmisten pahuus on unohtunut.
Sitten kun yhteiskuntaan päästetään susia lampaiden joukkoon, lopputulos on hirveä.
Poliitikot ja päättäjät eivät vain huomaa asiaa lasitorneistaan, takseistaan ja aidatuista paremmista lähiökodeistaan - kun asia huomataan, on jo myöhäistä.

02.06.2019 17:53:57
#209618 [+-] Piilota Suosittele

>>209614
Tämähän se. Toki tuossa oli vähän rähinöintiä Jugoslavian revetessä, mutta esimerkiksi täällä pohjoisessa ollaan vaan oltu runkkupiirissä laulelemassa kumbayaata. Tulokset näkyvät nyt hienosti Ruotsissa, jossa paukkuu ja räiskyy kuin Lähi-Idässä oltaisiin.

[ 11 viestiä | ]