Riippuu vähän muslimeistakin. Ollessani ulkomailla yliopistolla siellä oli muutamia muslimeitakin eri maista. Eräs heistä, bangladeshilainen, selitti minulle kerran, että koko islamin koiravastaisuus juontui lähinnä siitä, että "pyhimykset eivät tule taloon, joissa on koira". Toisella, jemeniläisellä, oli itsellään 5 koiraa, mm. saksanpaimenkoira ja dalmatialainen. Hän pystyi leikkimäänkin niiden kanssa, kunhan kävi vain pesemässä kätensä sen jälkeen (eiköhän kuitenkin jokainen ihminen muutenkin pese kätensä koiria käsiteltyään).
PS: En ole mikään islamin puolestapuhuja, pidän valtaosaa muslimeista epäluotettavina. Nuo yliopiston opiskelukaverit olivat vain harvinaisia poikkeuksia.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Tupla-luttana ;___;
Eläköön se pieni ero :3 >:3
koiran elämää
Vuff ja uimaan
Tarvii seuraajia :3
schlop schlop schlop
Sijaisemo ja pennut
Koiro elää jatkuvassa pelossa ja ihmiset vain nauraa ;___;