Uppo-Nalle ja Erakko Uppo-Nalle ja Erakko
bensa varas bensa varas
nyt kaikki huljuttelemaan nyt kaikki huljuttelemaan
Broileri :3 Broileri :3
Tatuointi Tatuointi
Aaaahhh... Aaaahhh...
Heaveno Heaveno
Absolutely Sugoi Absolutely Sugoi
Jace Everett - Bad Things (OV) Jace Everett - Bad Things (OV)
Pysykää idiootit poissa Pysykää idiootit poissa
keskiviiva keskiviiva
Nalle lukee Nalle lukee
sinä et ole yksi meistä >:3 sinä et ole yksi meistä >:3
jethron vene jethron vene
o_o o_o
Naamarit on vaarallisia Naamarit on vaarallisia
Rak. Tekn Riku Nivaoja kännissä Rak. Tekn Riku Nivaoja kännissä
Tämän takia teen muistiinpanot kännykällä Tämän takia teen muistiinpanot kännykällä
Kun laseilla pitää välttämättä nähdä myös toisiin ulottuvuuksiin Kun laseilla pitää välttämättä nähdä myös toisiin ulottuvuuksiin
Ei kestä kiittää Ei kestä kiittää
Vihervasemmiston kaksoisstandardit Vihervasemmiston kaksoisstandardit
Kissakokoelma Kissakokoelma
allit allit
Kake Singers - Me halutaan olla neekereitä (1978) Kake Singers - Me halutaan olla neekereitä (1978)
 1 361 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 27.05.2019 09:30:26
[ + 16 - | ]
👑 Plussatuin 27.05.2019.
👑 Katsotuin 27.05.2019.

kaikki kiekkofanit

[30071] [0.jpg] [0.08 MB] [424x492] [] []
0.jpg

maailmanmestari

 · 

kiekkofani

 · 

sarjakuva

(524)  · 

piirros

(37)
27.05.2019 10:15:10
#207222 [+-] Piilota Suosittele

Näin pitää sanoa lätkäjoukkueen pelistä:
1) ME voitettiin. (Koska mä oon sankari)
2) NE hävis. (En halua samaistua noihin luusereihin kun ne hävisi)

27.05.2019 10:26:57
#207223 [+1] Piilota Suosittele

paska kuva, kahdesta syystä.
1. maailman mestaruus on yhteinen juttu ja niitä vähiä juttuja mitä suomalaisia yhdistää
2. ketää ei haittaa jos joku kotona yksin juhlii, eri juttu on joku ylimielinen riehuminen esim kiipeäminen nosturiin

[ 6 viestiä | ]